Inlägg från: Anonym (Hehe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hehe)

Runkar ni alltid åt er man?

Jag älskar och runka min man:)

• Anonym (Hehe)

Eller be nån annan kvinna göra det, om ni tycker att det är obehagligt. Jag som kvinna tycker att man borde göra det ibland:)

• Anonym (Hehe)

Ja, han gör det åt mig. Och ibland överraskar jag honom när han ligger och sover. Jag vill att han njuta också

• Anonym (Hehe)
    Anonym (otillfredsman) skrev 2013-01-25 22:29:39 följande:
    Min fru gör det aldrig åt mig fast jag ber snällt och försöker kompromissa, och vi kanske inte haft något sex på månader... Tycker hon är lat och nonchalant och hon åker snart ut... Hade det funnits skäl att neka så hade det varit en annan sak... Men blir svaret alltid att du får göra det sjäkv, med en nonchalant rykning på axeln, så får det vara... Men nu kommer jag att få en massa påhopp från surkärringar som känner sig träffade...   

Jag tycker att du ska kasta ut henne, sånt kvinna ska man inte ha. Man måste tänker på sin partners njutning. Jag skulle aldrig kunna vara mot min man som din kvinna gör mot dig.
  • Anonym (Hehe)
    KaptenNemo skrev 2013-01-26 09:47:18 följande:
    Det händer att jag frågar min fru om hon kan runka av mig om hon inte har lust att ha sex. Hon gör det varje gång jag frågar. Men hon blir ofta kåt under tiden så det slutar ofta med att vi har sex iaf.

• Anonym (Hehe)

Det är inte alla kvinnor som kan runka bra faktiskt.

Anonym (aldrig) skrev 2013-01-26 17:59:01 följande:
    Jag skulle dumpa en karl som kommer med sådana krav. Vadå utföra sexuella handlingar när man inte har lust? Never. Det skulle vara ett väldigt effektivt sätt till att få mig att aldrig mer ha lust att ta i honom. Ett nej är ett nej, det är väl det första man får lära sig på sexualundervisningen.

Vadå dumpa? Kanske du är sån som kan inte runka alls:)
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (Mackan) skrev 2013-01-26 19:59:05 följande:
    Lustigt vad många här som verkar anse sig behöva ha sexlust för att runka sin man?! Jag har haft sju eller åtta flickvänner och alla har gladeligen gjort mig den lilla tjänsten när jag bett dem (om de inte hellre ville ha samlag). Självklart gjorde jag andra saker för dem - sexuella eller annat - när de bad mig. Om inte min hustru skulle ha orkat eller "haft lust" med denna enkla sak (i min värld inte mycket märkvärdigare än om en kvinna hustru ber mig klia hennes rygg eller massera hennes axlar - d.v.s. kräver ingen "lust") under de två år hon inte ville ha samlag under graviditet och säkert 1,5 år därefter - så skulle vi inte ha varit gifta längre... Nej tack till lata, själviska kvinnor! (Om de har en riktigt slö och självisk karl så kan jag dock förstå dem, men inte annars.)

• Anonym (Hehe)

Jag tycker att man ska inte ge orgasm eller slika sin kvinna om han inte få tillbaka lika mycket

• Anonym (Hehe)
    Anonym skrev 2013-01-27 20:08:37 följande:
    Jag skulle då fan inte vilja att han slickade mig om han inte ville. Typ "men snääälla slicka mig lite då" "okej men va fan va jobbigt, då får du skynda dig" OJ så kåt man skulle vara NOT

Nej det inte alls så som du säger" men snäääälla slicka mig lite då". Det ska du veta att sex mellan två personer är kärlek och ömsesidig, det är inte fan är tjänst. Jag tror inte din man tvinga dig att du ska runka honom om du inte vill, eftersom man tappar verkligen lusten om man ser den andra är inte alls med.
  • Anonym (Hehe)
    Anonym skrev 2013-01-27 20:48:21 följande:
    jo jag har gjort det massor av ggr utan att jag vill o jag hatar varje sekund av det . Men han är fan kåt ändå

Okej, fixa en annan åt honom, han bara jävlas med dig, han vet att du tycker inte om den därför gör han sådär. Säg till honom att det är sexit när han runkar och du kollar. Då fattar han
  • Anonym (Hehe)
    Anonym (olika kvinnor) skrev 2013-01-29 20:15:28 följande:
    Nästan varje morgon när vi vaknar så tar min kvinna tag i min kuk.  Jag gillar att ligga i sked med henne och det är oftast jag som ligger inne i skeden. Hon är så varm och god och vi sover så klart nakna. Så fin den är säger så mjuk och god. Det  mesta dröjer inte länge innan den har bytt skepnad. Lika så på kvällarna, ofta har vi ju sex men ibland så gillar hon bara att hålla i den precis innan vi ska sova. Den behöver alltså inte innebära att hon runkar den , utan bara håller lite i den och smeker den. Det är som näring till nästa dag eller som näring i vårt förhållande överhuvudtaget Det händer förstås att det blir fullt pådrag med bra sex. Bra sex har vi ju flera gånger i veckan ändå.  Men det är svårare för mig att smeka henne på det viset att får jag smeka henne så blir hon så kåt så då kan hon inte säga nej till sex och ibland så vill hon kanske bara njuta av närheten och då vill hon inte att jag ska smeka henne för mycket på brösten eller på könet. Men oj vad bra allt funkar! Jag är så nöjd med vårt sexliv och hon med.

• Anonym (Hehe)
    Anonym (Lycklig) skrev 2013-01-30 10:05:44 följande:
    Min förra fru gjorde det aldrig under de hundra år vi var gifta. Min nya kvinna ber om att få göra det om det är så  att hon har röda veckan så jag behöver aldrig be henne. OM jag skulle be henne skulle hon aldrig tveka. Hon älskar att tillfredsställa mig. Jag är ännu lite ovan vid detta men lär mig sakta men säkert att man kan ge utan att kräva ngt tillbaka.

Jag gör likadan till min, han behöver aldrig kräva nåt. Jag älskar honom vill att han njuter av sexet, livet allt som jag göra åt honom.
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?