Anonym skrev 2013-01-28 01:00:19 följande:
Blir förvånad och nästan chockad över hur många som tycks se det som en rent praktisk syssla, det ska runkas för att tömma pungen på sperma..
Tänker ni verkligen så om att vara nära den ni älskar, att ge generöst, smeka och ha det mysigt tillsammans?
Hur ser ni på att kramas? Kan man krama någon annan om man inte är sugen på att kramas egentligen men han/hon har behov av närhet, är ledsen eller känner sig ensam.
- Nä, jag har ingen lust att kramas nu. Vi kan kramas nån annan dag!
Eller vilka behov som helst..?
Jag tycker det är underbart att vara nära min älskade kvinna på alla sätt, att få möjlighet att ge henne njutning är fantastiskt och det behöver inte alls leda till orgasm varje gång men känslan av hennes hud under mina fingrar eller min mun är otrolig för mig. Hennes reaktion är belöning nog för mig de gånger jag själv inte är i form för sex.
Är det verkligen unikt att betrakta närhet och kärlek på det sättet?
För mig låter det som ett fruktansvärt torftigt förhållande om man inte kan tänka sig att smeka och göra det skönt för sin partner utan att man vill ha sex själv.
Vi tycker nog alla olika, enligt mig är det väldigt konstigt att göra en sådan sak om man inte själv vill? och nej en kram och att runka av någon är inte samma sak.
Vill min man runka då får han fasiken göra det själv...han behöver inte ens mig för det!