Inlägg från: Anonym (Cissi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cissi)

Runkar ni alltid åt er man?

Nej, varför skulle jag göra det? :p sånt kan han väl göra på egen hand... 

• Anonym (Cissi)
    Anonym skrev 2013-01-28 01:00:19 följande:
    Blir förvånad och nästan chockad över hur många som tycks se det som en rent praktisk syssla, det ska runkas för att tömma pungen på sperma..

Tänker ni verkligen så om att vara nära den ni älskar, att ge generöst, smeka och ha det mysigt tillsammans?
    Hur ser ni på att kramas? Kan man krama någon annan om man inte är sugen på att kramas egentligen men han/hon har behov av närhet, är ledsen eller känner sig ensam.
    - Nä, jag har ingen lust att kramas nu. Vi kan kramas nån annan dag!

Eller vilka behov som helst..?
    Jag tycker det är underbart att vara nära min älskade kvinna på alla sätt, att få möjlighet att ge henne njutning är fantastiskt och det behöver inte alls leda till orgasm varje gång men känslan av hennes hud under mina fingrar eller min mun är otrolig för mig. Hennes reaktion är belöning nog för mig de gånger jag själv inte är i form för sex.

Är det verkligen unikt att betrakta närhet och kärlek på det sättet?
    För mig låter det som ett fruktansvärt torftigt förhållande om man inte kan tänka sig att smeka och göra det skönt för sin partner utan att man vill ha sex själv.         
    Vi tycker nog alla olika, enligt mig är det väldigt konstigt att göra en sådan sak om man inte själv vill? och nej en kram och att runka av någon är inte samma sak.
    Vill min man runka då får han fasiken göra det själv...han behöver inte ens mig för det! 
  • Anonym (Cissi)
    Anonym skrev 2013-01-28 01:08:21 följande:
    Det jag vänder mig emot är just definitionen. att man ser det som just att "runka". Jo, jag runkar också och det gör jag själv.. liksom jag tror att min kvinna onanerar nån gång emellanåt. Jag skulle aldrig få för mig i ett sånt läge att be henne om hjälp om mitt behov var en slags egoistisk onani.

Däremot verkar det på många här som att man inte kan ha sex tillsammans, mysa, smekas och osjälviskt ge sin partner njutning utan att man själv är sprängkåt och inställd på sex. DET förvånar mig eftersom det för mig räcker med att känna närheten och det mysiga i att få ge henne även om jag själv exempelvis är för trött eller inte har orkat ladda om. Kanske inte ens känner mig särskilt kåt men nära och kärleksfull.

Jag skulle inte vilja leva med en kvinna som inte delar denna känsla och upplevelse med mig.   
    Jag ser inte det mysiga eller kärleksfulla att runka av någon, du får ursäkta mig men vad fasiken är mysigt med det? :p
    Inte jag heller och min känsla är att runka av någon inte är speciellt skoj, tror dessutom att min man gör det bäst på egen hand.
  • Anonym (Cissi)
    Ojsan skrev 2013-01-28 01:30:57 följande:
    Visst kan det bli mysigt, det beror på hur man gör det, tror säkert att han tycker att det är väldigt mysigt.
    Hehe det tror jag inte han skulle tycka, men framförallt skulle jag inte tycka det vore mysig och det märks nog :p
  • Anonym (Cissi)
    Tom Araya skrev 2013-01-28 01:43:31 följande:
    Om du inte kan se det kärleksfulla i att ge njutning eller själv får en positiv känsla av att ge njutning och uppleva sin älskade njuta så tycker jag du är rätt sorglig faktiskt.
    Hur är det sorgligt att inte runka av någon? haha vad liten din värld måste vara ifall du menar allvar med din kommentar :S
  • Anonym (Cissi)
    J a d e d skrev 2013-01-28 01:48:42 följande:
    Och sedan alla som svarar att de aldrig skulle få för sig att runka av sin man. Vad handlar det om egentligen?
    Kan bara tala för mig och det är helt enkelt inte min grej, det känns som en onödig grej att göra eftersom min man nu kan ta hand om det ensam.
  • Anonym (Cissi)
    Ojsan skrev 2013-01-28 01:52:48 följande:
    Så du kan inte ge njutning utan att få något tillbaks?
    Hmn njutning är ett brett begrepp, jag gör inte sånt som jag inte vill...speciellt när det handlar om en sådan oviktig sak som att runka av någon.
    Sen gör jag saker jag inte alltid är jättepigg på för att vara snäll, men inga sexuella grejer...det är lite för oviktigt för att jag skulle bry mig. 
  • Anonym (Cissi)
    J a d e d skrev 2013-01-28 01:54:23 följande:
    Men om han älskar just dina händer då?
    Tror inte hans liv står o faller med mina händer ;)
  • Anonym (Cissi)
    Tom Araya skrev 2013-01-28 01:55:37 följande:
    Resonerar du lika om allt han kan göra själv?
    Det kan jag inte svara på, isåfall får du ge något exempel...
  • Anonym (Cissi)
    J a d e d skrev 2013-01-28 01:57:53 följande:
    Jag tror inte att någon jämställer en runk med att inhalera syre.
    Men okej. Du gör bara det som ger dig själv något, eller något som ger dig tillbaks exakt vad du själv gett. Det är den här inställningen som jag inte förstår mig på men vi är alla olika. Eller nåt.
    Nej inte alls, jag gör väldiga många saker för att göra andra glada och där också saker jag inte älskar att göra själv.
    Men att runka är en sådan oviktig sak så jag ser inte varför jag skulle göra det...det finns liksom inga argument att göra något jag verkligen inte tycker om när det inte handlar om en stor sak. 
  • Anonym (Cissi)
    Tom Araya skrev 2013-01-28 01:59:13 följande:
    Kan du nämna något i ert förhållande som skulle kunna ha de konsekvenserna?
    just det där var faktiskt ett skämt :p såklart står inte livet och faller med det och jag är medveten om just det också.
    Men det finns viktigare saker jag gör där jag inte själv får ut något av det! 
  • Anonym (Cissi)
    J a d e d skrev 2013-01-28 02:02:39 följande:
    Jaha okej. Du ogillar det. Då är det ju en förklaring.

Det jag reagerade mest på var att de flesta svar verkar handla om hur det är något man aaaaaldrig skulle få för sig att göra för det kan han fan sköta själv. Ungefär som att det handlar om någon form av kränkning eller orättvisa. Weird.
    För många tror jag ju att det ingår i sexet ibland, att just runka. Kanske inte nödvändigtvis varje gång runka AV dock.
    Jag är med dig! Men i mitt fall är det något jag ogillar och därför skulle jag inte vilja göra det helt enkelt...jag gör andra saker jag inte avgudar men det sexuella är inte något där jag "offrar" mig själv. 
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?