• Linda Gr

Runkar ni alltid åt er man?

Jag kan ställa upp på en snabbis om jag själv inte har någon större sexlust, om det sen är att han själv trallar och sprutar på mig, jag trallar eller suger honom är bara fråga om hur det blir.

• Linda Gr

Alltså jag ser inget problem i detta, ta tag i era partners apparater och gör honom lycklig oavsett om han frågar efter det eller inte. Ni kan väl "känna av" om han är kåt eller inte. Kan ni inte det så bör ni inte kommit så långt i förhållandet att ni har sex, så det så!!!

• Linda Gr
    J a d e d skrev 2013-01-28 01:48:42 följande:
    Jag tycker den här diskussionen känns lite konstig. ....
    Och sedan alla som svarar att de aldrig skulle få för sig att runka av sin man. Vad handlar det om egentligen?
    Håller med, tror ni som aldrig skulle få för er att runka av sin man att det är en feministisk fråga så har ni helt fel. Var inte så pryda, runka och smaka på er man så får ni mångdubbelt tillbaka, jag lovar, been there - done that!!
  • Linda Gr

Men nu har jag ingen man att runka av och eftersom jag är uttråkad så kanske någon har några batterier att låna ut till min lilla kompis så han inte är så trött, hehe.Tungan ute

• Linda Gr

Tänk vilket övertag vi tjejer har när vi runkar våra män. Då är det ju vi som bestämmer om och när han skall få spruta. Visst är väl det kul, säg?

• Linda Gr
    J a d e d skrev 2013-01-28 02:14:39 följande:
    Jag gillar inte den tanken alls, beror väl på hur man är funtad...
    Vi kan ju trigga honom upp i extas, hihi
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?