• J a d e d

Runkar ni alltid åt er man?

Finns det verkligen någon som alltid runkar av sin man, så fort han känner för det? Känns inte särskilt troligt. Obestämd
    Men ibland, absolut. Det har jag gjort, och jag är duktig på det Drömmer

In my soul there?s a world for you.
  • J a d e d

Jag tycker den här diskussionen känns lite konstig. Ibland kan ju själva sexet vara att runka av karln. Eller att bland annat runka av.
    Det måste väl ändå handla om situationen. Eller TS man förväntar sig att hon skall sköta hela hans runkande åt honom i precis alla lägen, enligt något slags runk-schema eller...? Obestämd
    Och sedan alla som svarar att de aldrig skulle få för sig att runka av sin man. Vad handlar det om egentligen?

• J a d e d
    Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 01:51:05 följande:
    Kan bara tala för mig och det är helt enkelt inte min grej, det känns som en onödig grej att göra eftersom min man nu kan ta hand om det ensam.
    Men om han älskar just dina händer då?
  • J a d e d
    Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 01:55:50 följande:
    Tror inte hans liv står o faller med mina händer ;)
    Jag tror inte att någon jämställer en runk med att inhalera syre.
    Men okej. Du gör bara det som ger dig själv något, eller något som ger dig tillbaks exakt vad du själv gett. Det är den här inställningen som jag inte förstår mig på men vi är alla olika. Eller nåt.
  • J a d e d
    Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 02:00:12 följande:
    Nej inte alls, jag gör väldiga många saker för att göra andra glada och där också saker jag inte älskar att göra själv.
    Men att runka är en sådan oviktig sak så jag ser inte varför jag skulle göra det...det finns liksom inga argument att göra något jag verkligen inte tycker om när det inte handlar om en stor sak. 
    Jaha okej. Du ogillar det. Då är det ju en förklaring.

Det jag reagerade mest på var att de flesta svar verkar handla om hur det är något man aaaaaldrig skulle få för sig att göra för det kan han fan sköta själv. Ungefär som att det handlar om någon form av kränkning eller orättvisa. Weird.
    För många tror jag ju att det ingår i sexet ibland, att just runka. Kanske inte nödvändigtvis varje gång runka AV dock.
  • J a d e d
    Linda Gr skrev 2013-01-28 02:11:29 följande:
    Tänk vilket övertag vi tjejer har när vi runkar våra män. Då är det ju vi som bestämmer om och när han skall få spruta. Visst är väl det kul, säg?
    Jag gillar inte den tanken alls, beror väl på hur man är funtad...
  • J a d e d
    Linda Gr skrev 2013-01-28 02:17:11 följande:
    Vi kan ju trigga honom upp i extas, hihi
    Ja det ingår ju liksom lite i det där med att runka.
    Mitt syfte är dock inte att få någon typ av kontroll. Men kul att du tycker det är roligt. Solig
  • J a d e d

Kolla. En kvinna behöver inte ens vara närvarande för att en man ska kunna använda henne som runkverktyg. Drömmer

• J a d e d
    Ojsan skrev 2013-01-28 02:44:47 följande:
    Kvinnor kan ;)

Eller hur?
  • J a d e d
    Goochglad skrev 2013-01-28 02:46:09 följande:
    hmm. Utveckla gärna

Vår uppfattningsförmåga är nog inte riktigt på samma nivå.
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?