Runkar ni alltid åt er man?
Fast det är faktiskt så att det är VÄLDIGT mycket skönare och sexigare när någon gör det på en jämfört med att smeka sig själv....
Fast det är faktiskt så att det är VÄLDIGT mycket skönare och sexigare när någon gör det på en jämfört med att smeka sig själv....
Trötta kompisar kan inte va skoj....
Visst är det så, Linda! Ni bestämmer!! Därför tycker jag att det är så skönt - att inte ha kollen
Caroline, känner du inte att det kan vara upphetsande att retas? Själv älskar jag att slicka och hålla henne nära nära orgasm, men se till så det blir utdraget
Ja det är tur att vi är olika!
Jag går igång på att hon njuter och att jag kan styra när orgasmen kommer. Sedan är det för mig en skön njutning att bli smekt. Är det inte trevligt att smeka en killa och samtidigt se på hur han njuter?
Man får så klart inte överdriva, Ojsan, men ett litet tag brukar funka....
Caroline, vad tycker du om att själv bli smekt av en kille?
Intressant! Undrar om det är vanligt? Gillar du orgasm bäst under samlag, Caroline? Brukar du smeka dig själv?
Har full förståelse för att det kanske blev för intimt, men det är självklart ok att svara bara på det du vill. Uppskattar att du är ärlig! Det är jag med...
En annan intressant fråga är - du kanske inte har behov av sex, men varför inte ha sex bara för det är skönt??
Skönt Caroline att du inte tog illa vid dig! Hur ofta tycker du det är optimalt att ha sex?
Carline, ge gärna exempel på sköna saker!
Håller med, men man behöver ju som tur va inte välja bort något av det för att få orgasm