• Tom Araya

Runkar ni alltid åt er man?

Med tjej vill jag inte ha något runkande alls, jag vill ha annan och bättre sex.

• Tom Araya
    spermadonator skrev 2013-01-26 09:39:12 följande:
    Jag håller helt och hållet med, de flesta kvinnor är dessutom värdelösa på att runka. Om man inte kan ha samlag så oralsex, annars kan det lika gärna vara...
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-26 11:56:33 följande:
    är detta verkligen en fråga om sex? jag tycker det handlar om att man är generös och omtänksam. att man vill varaz nära den man älskar och få varandra att må bra. Ibland är det att han är lite omtänksam och tar hand om en jättedisk trots att det nog borde vara min tur. han gör det för att jag är trött och hängig. eller fixar något annat, ger mig massage när jag är stel och så.
    Man kan ju fråga lite försynt, åh, jag är så stel i axlarna.. har du lust att klämma lite? antingen orkar/hinner han eller också inte. oftast vill man ju göra detta eftersom ens älskade har ett sånt behov.
    Däremot är det ju rätt avtändande och direkt otrevligt att beordra någon att ställa upp på något som borde vara av egen vilja och generositet. En liten hint och att tydligt visa att man har ett önskemål eller behov får räcka, sen blir det avtändande. oavsett om det handlar om sex eller annat.
    vi tar hand om varandra för att vi älskar och vill vara nära, ibland blir det sex men inte alltid. självklart smeker man varandra och låter partnern njuta och koppla av ibland. trots att man själv inte har exakt samma behov. Vi kan också tänka oss att laga mat åt varandra trots att man inte är hungrig och ska äta själv. Det är ingen större skillnad. Visst kan man fixa sig en macka och kaffe själv men det är mysigt när han visar omtanke och ordnar åt mig. Det gör att vi kommer närmare varandra och kärleken blir starkare. 
    Mycket klokt sagt. De där tankarna gillar jag i ett förhållande av riktig kärlek.Solig
  • Tom Araya
    Anonym (Hehe) skrev 2013-01-27 20:02:30 följande:
    Jag tycker att man ska inte ge orgasm eller slika sin kvinna om han inte få tillbaka lika mycket
    Visst men man kan ju få tillbaka vid annat tillfälle och på annat sätt.
    Jag tror inte på millimeterrättvisa i förhållanden då vi uppskattar olika saker olika mycket och vi ger olika saker med olika grad egen glädje.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-27 22:08:28 följande:
    Ledsen att säga det men måste hålla med nån ovan. Ert förhållande är absolut inte bra, inte på något sätt. Största problemet är inte att han ber dig runka honom eller att du avskyr det och vägrar.

Problemet är att ni inte tycks ha nån riktigt närhet och omtanke, ingen av er - åt nåt håll.
    Han skulle aldrig tjata och tvinga sig på dig på det sättet om han verkligen brydde sig om hur du kände. Och du skulle inte heller visa sån avsky om du verkligen älskade och tyckte om honom fullt ut, längtade och kände närhet.

Ni har stora problem och behöver prata mycket mycket mer, kanske också ta hjälp av familjerådgivningen eller så. Om ni vill fortsätta att vara ihop. Som du beskriver er relation, kommunikation och dina känslor för honom så är det bara en tidsfråga tills det spricker.
    Men det kanske är lika bra?     
    Klokt sagt.
  • Tom Araya
    Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 01:20:12 följande:
    Jag ser inte det mysiga eller kärleksfulla att runka av någon, du får ursäkta mig men vad fasiken är mysigt med det? :p
    Inte jag heller och min känsla är att runka av någon inte är speciellt skoj, tror dessutom att min man gör det bäst på egen hand.
    Om du inte kan se det kärleksfulla i att ge njutning eller själv får en positiv känsla av att ge njutning och uppleva sin älskade njuta så tycker jag du är rätt sorglig faktiskt.
  • Tom Araya
    Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 01:51:05 följande:
    det känns som en onödig grej att göra eftersom min man nu kan ta hand om det ensam.
    Resonerar du lika om allt han kan göra själv?
  • Tom Araya
    Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 01:55:50 följande:
    Tror inte hans liv står o faller med mina händer ;)
    Kan du nämna något i ert förhållande som skulle kunna ha de konsekvenserna?
  • Tom Araya

Runka kan jag göra själv, så jag ser ingen poäng med att hon ska göra det åt mig.

Ska hon tillfredsställa mig så ska det vara på ett sätt jag inte kan göra själv.

Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?