Inlägg från: Anonym (Alex) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Alex)

Runkar ni alltid åt er man?

Min tjej brukar faktiskt på eget initiativ runka mig då vi duschar ihop. Nu för tiden har vi en mycket mindre dusch men tidigare när ni båda fick plats i duschen verkade de som hon inte kunde låta bli mestadels...

I övrigt tar jag själv på mig ansvaret och de känns naturligt och bra 

• Anonym (Alex)
    Anonym skrev 2013-01-28 01:00:19 följande:
    Blir förvånad och nästan chockad över hur många som tycks se det som en rent praktisk syssla, det ska runkas för att tömma pungen på sperma..

Tänker ni verkligen så om att vara nära den ni älskar, att ge generöst, smeka och ha det mysigt tillsammans?
    Hur ser ni på att kramas? Kan man krama någon annan om man inte är sugen på att kramas egentligen men han/hon har behov av närhet, är ledsen eller känner sig ensam.
    - Nä, jag har ingen lust att kramas nu. Vi kan kramas nån annan dag!

Eller vilka behov som helst..?
    Jag tycker det är underbart att vara nära min älskade kvinna på alla sätt, att få möjlighet att ge henne njutning är fantastiskt och det behöver inte alls leda till orgasm varje gång men känslan av hennes hud under mina fingrar eller min mun är otrolig för mig. Hennes reaktion är belöning nog för mig de gånger jag själv inte är i form för sex.

Är det verkligen unikt att betrakta närhet och kärlek på det sättet?
    För mig låter det som ett fruktansvärt torftigt förhållande om man inte kan tänka sig att smeka och göra det skönt för sin partner utan att man vill ha sex själv.         
    Tänk på att detta är internet och just här i sexforumet är de flesta män som skriver. Klart de finns de tjejer som skriver och säkert runkar sina män men de flesta som yttrar som om detta + allt som har med kukar att göra är män här på FL. 
  • Anonym (Alex)

Det är ju väldigt tändande om ens tjej skulle börja smeka en och bara ta fram den och runka av den. Men aldrig att man skulle be henne göra det om man inte känner att hon vill. Halva upphetsningen (om inte mer) ligger ju i att hon gör det av egen vilja!

• Anonym (Alex)

Tänk att man ligger här utan att man kan sova nu. Och så kommer kvinnan in, vänder på en och börjar massera ryggen. Går ner mot rumpan och låren, massageolja. Efter ett tag vänder hon på en och det går inte dölja, den står upp. Hård. Hon runkar den och masserar ut varenda droppe...detta hände mig för 2 veckor sedan. Känns både som igår och som en evighet sen

Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?