Inlägg från: Caroline017 |Visa alla inlägg
  • Caroline017

Runkar ni alltid åt er man?

Haha va? 
    "Dom har runkat varje gång han bett om det", men snälla varför det?
    Nu skulle min man aldrig komma på tanken att fråga mig det men aldrig någonsin jag skulle göra det under befallning. 

• Caroline017
    Linda Gr skrev 2013-01-28 02:11:29 följande:
    Tänk vilket övertag vi tjejer har när vi runkar våra män. Då är det ju vi som bestämmer om och när han skall få spruta. Visst är väl det kul, säg?
    Vad är kul med det?
  • Caroline017
    Mattias 855 skrev 2013-01-28 02:17:53 följande:
    Caroline, känner du inte att det kan vara upphetsande att retas? Själv älskar jag att slicka och hålla henne nära nära orgasm, men se till så det blir utdraget
    Nej Mattias det gör jag verkligen inte, jag antar att vi alla människor är olika men för egen del så tycker jag inte det låter speciellt coolt.
    Förstår inte heller varför man ska dra ut på det...men återigen vi är alla olika! 
  • Caroline017
    Mattias 855 skrev 2013-01-28 02:21:36 följande:
    Ja det är tur att vi är olika!

Jag går igång på att hon njuter och att jag kan styra när orgasmen kommer. Sedan är det för mig en skön njutning att bli smekt. Är det inte trevligt att smeka en killa och samtidigt se på hur han njuter? 
    Nej även där, det är inte så trevligt att vare sig "smaka" eller runka egentligen :p
  • Caroline017
    Mattias 855 skrev 2013-01-28 02:25:28 följande:
    Caroline, vad tycker du om att själv bli smekt av en kille?
    Helt ärligt så är det något jag oftast klarar mig bra utan =)
  • Caroline017
    Mattias 855 skrev 2013-01-28 02:28:46 följande:
    Intressant! Undrar om det är vanligt? Gillar du orgasm bäst under samlag, Caroline? Brukar du smeka dig själv?
    haha lite väl intima frågor men ja det är bäst under samlag men jag behöver inte sex allt för ofta om jag ska vara helt ärlig.
    Kanske gör mig unik, det vet jag inte men rätt sällan jag kommer på att woow! nu måste jag ha sex hehe. 
  • Caroline017

Jag valde ju också vad jag svarade på och inte, men så hemskt var de ändå inte hehe

• Caroline017

jag har det ibland, men betydligt mer sällan än "snittet" helt enkelt för att det finns saker jag tycker är skönare =)

• Caroline017

Sova, läsa en bok, gå till frisören och kanske bada bubbelbad...det finns många saker som är sköna ;)

Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?