• Ojsan

Runkar ni alltid åt er man?

Visst kan jag ge en handtralla om jag inte har sexlust själv, då blir han tillfredsställd och jag slipper göra mer än så. Nästa gång kan det va den omvända situationen.

• Ojsan
    Anonym skrev 2013-01-28 01:08:21 följande:
    Det jag vänder mig emot är just definitionen. att man ser det som just att "runka". Jo, jag runkar också och det gör jag själv.. liksom jag tror att min kvinna onanerar nån gång emellanåt. Jag skulle aldrig få för mig i ett sånt läge att be henne om hjälp om mitt behov var en slags egoistisk onani.

Däremot verkar det på många här som att man inte kan ha sex tillsammans, mysa, smekas och osjälviskt ge sin partner njutning utan att man själv är sprängkåt och inställd på sex. DET förvånar mig eftersom det för mig räcker med att känna närheten och det mysiga i att få ge henne även om jag själv exempelvis är för trött eller inte har orkat ladda om. Kanske inte ens känner mig särskilt kåt men nära och kärleksfull.

Jag skulle inte vilja leva med en kvinna som inte delar denna känsla och upplevelse med mig.   
    Det är väl snarare när hans lust faller på och inte min som jag erbjuder en tralla åt han. Det är inte så att han frågar om jag kan runka av, det skulle han aldrig fråga om.
  • Ojsan
    Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 01:20:12 följande:
    Jag ser inte det mysiga eller kärleksfulla att runka av någon, du får ursäkta mig men vad fasiken är mysigt med det? :p
    Inte jag heller och min känsla är att runka av någon inte är speciellt skoj, tror dessutom att min man gör det bäst på egen hand.
    Visst kan det bli mysigt, det beror på hur man gör det, tror säkert att han tycker att det är väldigt mysigt.
  • Ojsan
    Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 01:49:45 följande:
    Hur är det sorgligt att inte runka av någon? haha vad liten din värld måste vara ifall du menar allvar med din kommentar :S
    Så du kan inte ge njutning utan att få något tillbaks?
  • Ojsan
    Mattias 855 skrev 2013-01-28 02:17:53 följande:
    Caroline, känner du inte att det kan vara upphetsande att retas? Själv älskar jag att slicka och hålla henne nära nära orgasm, men se till så det blir utdraget
    Risken med att dra ut på det är att personen inte kommer överhuvudtaget
  • Ojsan
    J a d e d skrev 2013-01-28 02:37:19 följande:
    Kolla. En kvinna behöver inte ens vara närvarande för att en man ska kunna använda henne som runkverktyg. Drömmer
    Kvinnor kan ;)
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?