Inlägg från: Anonym (Sugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sugen)

Runkar ni alltid åt er man?

Blir lite avundsjuk när jag får höra att många tjejer berättar att de gladeligen gör det åt sina pojkvänner. Jag kan tycka att det är bland det skönaste som finns. Speciellt om tjejen har kalla händer, då svimmar jag nästan. Tyvärr skulle aldrig min tjej gå med på det

• Anonym (Sugen)
    Anonym skrev 2013-02-01 09:57:27 följande:
    Min fråga var när man INTE är kåt. När man inte vill ha sex

Min tjej skulle ALDRIG göra det om hon inte hade lust. Hon skulle bli väldigt arg på mig om jag fortsatte att be om det
  • Anonym (Sugen)
    Anonym skrev 2013-02-01 11:07:01 följande:
    Varför blir tjejer arga på att killar vill ha sex? Jag förstår inte, det är väl bra att de vill? 
    ÄR själv tjej men jag fattar inte...

Har man inte lust ibland så får man ju acceptera det. Men har man ALDRIG lust så ska man juinte acceptera det för då är det ju något i förhållandet som är fel.
  • Anonym (Sugen)
    Anonym skrev 2013-02-01 11:26:13 följande:
    Ja men varför blir man SUR? Det verkar ju mycket märkligt. Varför vara sur på nån som är kåt? Det innebär ju att han gillar sin brud!

Jag förstår inte, liksom. 

Man kan väl känna sig smickrad över det men också samtidigt känna präss på att tillfredställa sin man när man inte har lust. Så det kanske är blandade känslor och då finns kanske risken att man blir sur
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?