Inlägg från: Anonym (olika kvinnor) |Visa alla inlägg
  • Anonym (olika kvinnor)

Runkar ni alltid åt er man?

Tänk vad kvinnor är olika bra på att runka. 

En kvinna som jag bara hånglade med länge var fantastisk på det.
    Mitt ex  hyfsad om hon var på rätt humör. 
    Min nya fru älskar sex men är inte speciellt bra på det. 
    Det är svårt att ge anvisningar. 

• Anonym (olika kvinnor)
    Anonym (otillfredsman) skrev 2013-01-25 22:29:39 följande:
    Min fru gör det aldrig åt mig fast jag ber snällt och försöker kompromissa, och vi kanske inte haft något sex på månader... Tycker hon är lat och nonchalant och hon åker snart ut... Hade det funnits skäl att neka så hade det varit en annan sak... Men blir svaret alltid att du får göra det sjäkv, med en nonchalant rykning på axeln, så får det vara...

Men nu kommer jag att få en massa påhopp från surkärringar som känner sig träffade...   
    Du bara åk i väg några dagar. Säg att du behöver vara för dig själv. 
    Ja om hon undrar varför så kan du säga att vi lever som en bror och en syster.
    En bror kan åka i väg när han vill och göra vad han vill.
    Säger hon att nu får du se till att komma hem så säg att jag kommer men jag vet inte när.

Jag gjorde så för vi hade inget ihop hellre längre.
    Kom hem sa hon. Jag kom hem efter två nätter eller om det var en.
    Du är så välkommen sa hon. Det blev inte bättre, det var bara snack.
    Ett par månader senare så gick jag och nu är det några år sedan.
    Man lever bara en gång! 
  • Anonym (olika kvinnor)

Nästan varje morgon när vi vaknar så tar min kvinna tag i min kuk. 
    Jag gillar att ligga i sked med henne och det är oftast jag som ligger inne i skeden.
    Hon är så varm och god och vi sover så klart nakna.
    Så fin den är säger så mjuk och god. Det  mesta dröjer inte länge innan den har bytt skepnad.
    Lika så på kvällarna, ofta har vi ju sex men ibland så gillar hon bara att hålla i den precis innan vi ska sova.
    Den behöver alltså inte innebära att hon runkar den , utan bara håller lite i den och smeker den.
    Det är som näring till nästa dag eller som näring i vårt förhållande överhuvudtaget
    Det händer förstås att det blir fullt pådrag med bra sex.
    Bra sex har vi ju flera gånger i veckan ändå. 
    Men det är svårare för mig att smeka henne på det viset att får jag smeka henne så blir hon så kåt så då kan hon inte säga nej till sex och ibland så vill hon kanske bara njuta av närheten och då vill hon inte att jag ska smeka henne för mycket på brösten eller på könet.

Men oj vad bra allt funkar! Jag är så nöjd med vårt sexliv och hon med.

• Anonym (olika kvinnor)

Hade en kollega som var så kåt på mig. Vi brukade hångla ibland när vi samåkte. Två gånger runkade hon av mig och det var så otroligt skönt.: Hon ville knulla med mig men jag var gift och hade barn så det fick vara. Om jag smekte hennes clitoris en liten stund och sedan stoppad in ett finger i fitt an så kom hon direkt. Vi var rätt bra på att kåta upp varandra.

Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?