Inlägg från: Anonym (seriöst) |Visa alla inlägg
  • Anonym (seriöst)

Runkar ni alltid åt er man?

Hårfagre skrev 2019-06-10 23:30:26 följande:

Ta och gör så mannen får stånd, sedan slår ni kuken hårt. Då slutar han be om runk

Räkna ,med stryk tillbaka eller åtminstone en polis anmälan. Man slår inte någons kön i illvilligt syfte oavsett någon anledning. Du bör söka hjälp! 
  • Anonym (seriöst)
    Hårfagre skrev 2019-06-11 01:40:25 följande:
    Det här skall ses som en preventiv åtgärd, inget annat !
    En bättre åtgärd vore väl att gå ut utanför dörren och aldrig gå in igen. Varför skulle man sjunka så lågt att man slår någons kön sådär. Har aldrig slagit en tjej, men i ett sådant läge så hade jag misshandlat den så brutalt att hon får lida i månader efteråt! Skiter i om jag skulle få sitta då helt seriöst. Hade gjort kaos. Skulle se till att personen aldrig mer blir återställd, att hon aldrig mer någonsin kommer att få frågan av någon annan igen. Men visst, gå du o slå på hårda kukar så får du antagligen vad du förtjänar en dag. Finns en anledning till att man dras till vackra och inte missbildade om du förstår vad jag menar. Syftar definitivt inte på de som har otur utan enbart på de som har skapat sitt problem helt på egen hand, val och handling!
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?