• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Har hänt några gånger att jag runkat av honom när jag inte velat ha sex. Men det har sällan blivit särskilt bra eftersom jag saknat engagemang och inte velat veta av hans könsorgan när jag inte haft sexlust.

Dessutom tycker jag inte att man ska be om att bli avrunkad, det är bättre att jag i så fall erbjuder att göra det om jag vill det. Jag känner mig som en obetald hora när jag runkar av honom och inte är känslomässigt med på det. 

När han inte har lust tar jag hand om mig själv, varför kan inte han också göra det? Det skulle aldrig falla mig in att be honom avhjälpa min kåthet. 

• Anonym

är detta verkligen en fråga om sex? jag tycker det handlar om att man är generös och omtänksam. att man vill varaz nära den man älskar och få varandra att må bra. Ibland är det att han är lite omtänksam och tar hand om en jättedisk trots att det nog borde vara min tur. han gör det för att jag är trött och hängig. eller fixar något annat, ger mig massage när jag är stel och så.
    Man kan ju fråga lite försynt, åh, jag är så stel i axlarna.. har du lust att klämma lite? antingen orkar/hinner han eller också inte. oftast vill man ju göra detta eftersom ens älskade har ett sånt behov.
    Däremot är det ju rätt avtändande och direkt otrevligt att beordra någon att ställa upp på något som borde vara av egen vilja och generositet. En liten hint och att tydligt visa att man har ett önskemål eller behov får räcka, sen blir det avtändande. oavsett om det handlar om sex eller annat.
    vi tar hand om varandra för att vi älskar och vill vara nära, ibland blir det sex men inte alltid. självklart smeker man varandra och låter partnern njuta och koppla av ibland. trots att man själv inte har exakt samma behov. Vi kan också tänka oss att laga mat åt varandra trots att man inte är hungrig och ska äta själv. Det är ingen större skillnad. Visst kan man fixa sig en macka och kaffe själv men det är mysigt när han visar omtanke och ordnar åt mig. Det gör att vi kommer närmare varandra och kärleken blir starkare. 

• Anonym

Spontant svar på TS - nej jag har oftast andra saker för mig.
    TS - nej nej nej. Självklart ska du inte runka din man om du inte känner för det. Han låter lite som min 10-åring "Men ALLA ANDRA får det JUUU!!!" Förmodligen inte...

• Anonym

Han säger till mig att jag får väl vara mer kåt då....

öhh ja hur då?

• Anonym

Ja jag säger detsamma som dig Bondtösen.

Sex är ju lust. Han vill ju att jag runkar med inlevelse & kåthet oxå.
    Så då måste jag låtstas.

Jag har aldrig vart med om nån kille som ber en runka åt honom förut.
    Och jag har vart med en hel del...

• Anonym
    Anonym (Hehe) skrev 2013-01-27 20:02:30 följande:
    Jag tycker att man ska inte ge orgasm eller slika sin kvinna om han inte få tillbaka lika mycket
    Jag skulle då fan inte vilja att han slickade mig om han inte ville.
    Typ "men snääälla slicka mig lite då"
    "okej men va fan va jobbigt, då får du skynda dig"

OJ så kåt man skulle vara NOT
  • Anonym
    Anonym (Hehe) skrev 2013-01-27 20:25:09 följande:

Nej det inte alls så som du säger" men snäääälla slicka mig lite då". Det ska du veta att sex mellan två personer är kärlek och ömsesidig, det är inte fan är tjänst. Jag tror inte din man tvinga dig att du ska runka honom om du inte vill, eftersom man tappar verkligen lusten om man ser den andra är inte alls med.
    jo jag har gjort det massor av ggr utan att jag vill o jag hatar varje sekund av det . Men han är fan kåt ändå
  • Anonym
    Anonym (ibland!) skrev 2013-01-27 20:53:07 följande:
    Jag tycker inte att det låter som ett hälsosamt förhållande på nåt sätt. Både att han kräver det av dig, och att du hatar varje sekund av det, är symptom på någonting ruttet.
    ja att han tjatar om det. Jag blir inte kåt på beställning. Och jag vill inte runka när jag inte vill ha sex.
    Bara för att hans ec gjorde det ca 3 ggr veckan
  • Anonym
    Anonym skrev 2013-01-27 20:54:03 följande:
    ja att han tjatar om det. Jag blir inte kåt på beställning. Och jag vill inte runka när jag inte vill ha sex.
    Bara för att hans ec gjorde det ca 3 ggr veckan
    Ledsen att säga det men måste hålla med nån ovan. Ert förhållande är absolut inte bra, inte på något sätt. Största problemet är inte att han ber dig runka honom eller att du avskyr det och vägrar.

Problemet är att ni inte tycks ha nån riktigt närhet och omtanke, ingen av er - åt nåt håll.
    Han skulle aldrig tjata och tvinga sig på dig på det sättet om han verkligen brydde sig om hur du kände. Och du skulle inte heller visa sån avsky om du verkligen älskade och tyckte om honom fullt ut, längtade och kände närhet.

Ni har stora problem och behöver prata mycket mycket mer, kanske också ta hjälp av familjerådgivningen eller så. Om ni vill fortsätta att vara ihop. Som du beskriver er relation, kommunikation och dina känslor för honom så är det bara en tidsfråga tills det spricker.
    Men det kanske är lika bra?     
Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?