• Anonym

Runkar ni alltid åt er man?

Nej. Jag kan göra en sån sak om jag anser att vi inte haft sex på ett tag eller om jag har lust. Men är man inte kåt så vill man ju sällan runka av nån heller. Och hur.bra blir det.egentligen om man själv knte gillar det? Ganska själlöst o det.märker ju killen.

• Anonym

Känns konstigt om ja bara skulle säga "älskling nu vill jag spruta, runka av mig snälla du"... Gör de själv hade nog svaret blivit. Hade nog sagt samma sak om jag inte var sugen och hon frågade så. Alt. bett henne vänta en stund och föreslagit något bättre 

• Anonym

Blir förvånad och nästan chockad över hur många som tycks se det som en rent praktisk syssla, det ska runkas för att tömma pungen på sperma..

Tänker ni verkligen så om att vara nära den ni älskar, att ge generöst, smeka och ha det mysigt tillsammans?
    Hur ser ni på att kramas? Kan man krama någon annan om man inte är sugen på att kramas egentligen men han/hon har behov av närhet, är ledsen eller känner sig ensam.
    - Nä, jag har ingen lust att kramas nu. Vi kan kramas nån annan dag!

Eller vilka behov som helst..?
    Jag tycker det är underbart att vara nära min älskade kvinna på alla sätt, att få möjlighet att ge henne njutning är fantastiskt och det behöver inte alls leda till orgasm varje gång men känslan av hennes hud under mina fingrar eller min mun är otrolig för mig. Hennes reaktion är belöning nog för mig de gånger jag själv inte är i form för sex.

Är det verkligen unikt att betrakta närhet och kärlek på det sättet?
    För mig låter det som ett fruktansvärt torftigt förhållande om man inte kan tänka sig att smeka och göra det skönt för sin partner utan att man vill ha sex själv.         

• Anonym
    Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 01:02:48 följande:
    Vi tycker nog alla olika, enligt mig är det väldigt konstigt att göra en sådan sak om man inte själv vill? och nej en kram och att runka av någon är inte samma sak.
    Vill min man runka då får han fasiken göra det själv...han behöver inte ens mig för det! 
    Det jag vänder mig emot är just definitionen. att man ser det som just att "runka". Jo, jag runkar också och det gör jag själv.. liksom jag tror att min kvinna onanerar nån gång emellanåt. Jag skulle aldrig få för mig i ett sånt läge att be henne om hjälp om mitt behov var en slags egoistisk onani.

Däremot verkar det på många här som att man inte kan ha sex tillsammans, mysa, smekas och osjälviskt ge sin partner njutning utan att man själv är sprängkåt och inställd på sex. DET förvånar mig eftersom det för mig räcker med att känna närheten och det mysiga i att få ge henne även om jag själv exempelvis är för trött eller inte har orkat ladda om. Kanske inte ens känner mig särskilt kåt men nära och kärleksfull.

Jag skulle inte vilja leva med en kvinna som inte delar denna känsla och upplevelse med mig.   
  • Anonym

Nej, skulle inte komma på tanken. Det får han göra själv.

• Anonym

Underbart med känslan av närhet, när som helst och hur som helst.
    Om min partner inte hade intresse av att smeka mig och min kropp på alla tänkbara sätt skulle jag välja någon annan. Det är inte konstigt att det knakar i en del förhållanden om man är olika på den här punkten och jag kan också nästan förstå otrohet om man lever i en sån här relation.

Skulle vara fullständigt ointressant att leva med någon som skulle se det som en motbjudande uppgift att smeka min heta längtande kropp oavsett om det skulle handla om ömsesidigt sex eller bara en skön stund av närhet med bonus för den ena.
    Handlar inte om vad som är rätt eller fel men är man inte överens på den här punkten så får man problem förr eller senare tror jag. 

• Anonym

Jag tycker att det är ganska kul att runka min man, kan ofta bli sugen på det utan att vara sugen på sex. Inte direkt för hans skulle heller utan mest för att jag gillar känslan att jag kan få honom att komma och ha det skönt, känner mig lite mäktig då. Att jag kan få honom att gå från osugen utan en tanke på sex till att komma, tycker det är lite kul. Oftast när jag runkar honom är det jag som ber om att få göra det. Jag tafsar lite och plockar fram den och kör igång, ibland protesterar han lite med att han inte har tid men han ger ofta upp snabb :p
    Ibland frågar han mig om jag kan runka av honom och jag har nog aldrig sagt nej faktiskt.
    Jag brukar be honom att slicka mig ibland men då brukar det faktiskt nästan alltid leda till samlag även fast jag mest var sugen på att bli slickad bara, jag brukar bli sugen på mer rätt snabbt när han börjar.

Egentligen gillar jag att suga mer men det är lite mer jobb tycker jag, kanske löjligt men vill helst inte träffa folk, gå ut, äta saker osv utan att borsta tänderna först efter att jag sugit och jag tycker det är väldigt tråkigt att borsta tänderna så att suga tar jag mig sällan tid för sådär.
    Då är runka bättre för då är det bara att tvätta händerna efteråt. Också kan jag prata med honom också samtidigt, det tycker jag är sexigt.

• Anonym
    Anonym (o) skrev 2013-01-28 17:51:26 följande:
    Bara svaga, respektlösa människor är otrogna om partnern inte är sugen på att utföra sexuella tjänster närhelst de önskar. Att man inte har lust att ta ett kön i hand eller mun en dag, betyder inte att man är ointresserad av sin partner. 
    Man måste givetvis inte allid ha lust och "ställa upp", lika lite på sex som att åka och handla eller ta hand om en disk. Ibland orkar man bara inte, kanske har man huvudet fullt av stress/oro eller så.
    Jag reagerar mot beskrivningen och känslan att det skulle vara så motbjudande att röra partnern och smekas för att man själv inte är kåt. 
    Jag skulle inte vilja leva med en partner som definierar fysisk närhet och omtanke med varandra som att "utföra sexuella tjänster". Jag ser inte min partner som en sexköpare utan som någon jag älskar och vill visa omtanke med. 
  • Anonym

Runkar eller suger av, beror lite på humöret. Fast det brukar ändå sluta med lite härligt penetrerande sex jag blir kåt av att göra det skönt för honom och se honom njuta.

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-29 08:55:42 följande:
    Runkar eller suger av, beror lite på humöret. Fast det brukar ändå sluta med lite härligt penetrerande sex jag blir kåt av att göra det skönt för honom och se honom njuta.
    Det var ju inte det jag undrade. Jag undrar hur man gör när man INTE är kåt

• Anonym
    Anonym skrev 2013-01-29 08:57:05 följande:
    Det var ju inte det jag undrade. Jag undrar hur man gör när man INTE är kåt

Jo jag förstod det och jag svarade utifrån att jag börjar runka av eller suga för att jag inte är kåt, men under tiden så tänds även jag. Är gravid och otymplig så lusten är inte alltid på topp för den sakens skull.

Men har du inte lust att runka av honom så gör inte det då. Vad hans ex gjorde har faktiskt inte med er att göra. Och är han så kåt så funkar hans egna hand med eller?
  • Anonym

Jag uppskattar och älskar när min partner ger mig en sådan "gåva".
    Men känns det som ett måste och eller att det förväntas av en så blir det ju en helt annan sak.
    Du skall göra det för att du själv vill, för att du vet att det uppskattas av din partner.

Slippa om du inte har sexlust!? Förstår inte den meningen riktigt. Om du har sexlust så antar jag att du/ni har sex om din partner oxo har sexlust? Se det som en kärlekshandling.

Din partner kanske har mer lust än dig generellt och då kan en sådan "gåva" vara en enkel sak, men så som jag uppfattar din TS så verkar det förväntas av honom och då blir det sällan bra.

Det måste komma från dig. Du "måste" vilja. Han kan bara önska om du frågar mig.

• Anonym

vi har sex nästan dagligen men aldrig att jag runkar honom tills han kommer, han skulle förövrigt aldrig komma av en sådan behandling. Jag tycker även att det är avtändande med tanken på att han skulle be mig runka av honom och om jag inte själv hade sexlust för tillfället så skulle jag ju inte komma på tanken att göra det spontant.

• Anonym
    Anonym (olika kvinnor) skrev 2013-01-29 20:15:28 följande:
    Nästan varje morgon när vi vaknar så tar min kvinna tag i min kuk. 
    Jag gillar att ligga i sked med henne och det är oftast jag som ligger inne i skeden.
    Hon är så varm och god och vi sover så klart nakna.
    Så fin den är säger så mjuk och god. Det  mesta dröjer inte länge innan den har bytt skepnad.
    Lika så på kvällarna, ofta har vi ju sex men ibland så gillar hon bara att hålla i den precis innan vi ska sova.
    Den behöver alltså inte innebära att hon runkar den , utan bara håller lite i den och smeker den.
    Det är som näring till nästa dag eller som näring i vårt förhållande överhuvudtaget
    Det händer förstås att det blir fullt pådrag med bra sex.
    Bra sex har vi ju flera gånger i veckan ändå. 
    Men det är svårare för mig att smeka henne på det viset att får jag smeka henne så blir hon så kåt så då kan hon inte säga nej till sex och ibland så vill hon kanske bara njuta av närheten och då vill hon inte att jag ska smeka henne för mycket på brösten eller på könet.

Men oj vad bra allt funkar! Jag är så nöjd med vårt sexliv och hon med.
    Hur gamla är ni? 

• Anonym
    Anonym (olika kvinnor) skrev 2013-01-29 20:15:28 följande:
    Nästan varje morgon när vi vaknar så tar min kvinna tag i min kuk. 
    Jag gillar att ligga i sked med henne och det är oftast jag som ligger inne i skeden.
    Hon är så varm och god och vi sover så klart nakna.
    Så fin den är säger så mjuk och god. Det  mesta dröjer inte länge innan den har bytt skepnad.
    Lika så på kvällarna, ofta har vi ju sex men ibland så gillar hon bara att hålla i den precis innan vi ska sova.
    Den behöver alltså inte innebära att hon runkar den , utan bara håller lite i den och smeker den.
    Det är som näring till nästa dag eller som näring i vårt förhållande överhuvudtaget
    Det händer förstås att det blir fullt pådrag med bra sex.
    Bra sex har vi ju flera gånger i veckan ändå. 
    Men det är svårare för mig att smeka henne på det viset att får jag smeka henne så blir hon så kåt så då kan hon inte säga nej till sex och ibland så vill hon kanske bara njuta av närheten och då vill hon inte att jag ska smeka henne för mycket på brösten eller på könet.

Men oj vad bra allt funkar! Jag är så nöjd med vårt sexliv och hon med.
    Dream on
  • Anonym

Finns inte på världskartan att jag skulle runka min sambo om jag inte själv var sugen, liksom han aldrig skulle ge mig en orgasm för att jag var sugen men inte han...
    Kärlekshandling eller ej.. Nä, de kan ja inte tycka att det är, kan man inte få visa sin kärlek eller ta emot kärleken på annat sätt än genom ofrivillig sex, men är det då kärlek?

Sen kan det finnas "tillfälle" då jag inte har lust med sex, men ändå utan vidare kan ge min älskling ett blowjob, för jag vet hur mycket han älskar det och det är då jag tänder.

Som sagt, har jag inte lust att runka/suga av honom, då gör jag inte det heller, så får han bli så j-a sur han vill oavsett vad hans X har gjort.
    Och vid närmare eftertanke.... Jag vet inte om jag alltid skulle vilja ge honom det de gav, lika lite som jag alltid vill ha det mitt X gav mig....   

• Anonym
    Anonym (olika kvinnor) skrev 2013-02-01 08:49:11 följande:
    Hade en kollega som var så kåt på mig. Vi brukade hångla ibland när vi samåkte. Två gånger runkade hon av mig och det var så otroligt skönt.: Hon ville knulla med mig men jag var gift och hade barn så det fick vara. Om jag smekte hennes clitoris en liten stund och sedan stoppad in ett finger i fitt an så kom hon direkt. Vi var rätt bra på att kåta upp varandra.
    Min fråga var när man INTE är kåt. När man inte vill ha sex
  • Anonym
    Anonym (Sugen) skrev 2013-02-01 10:39:45 följande:

Min tjej skulle ALDRIG göra det om hon inte hade lust. Hon skulle bli väldigt arg på mig om jag fortsatte att be om det
    Varför blir tjejer arga på att killar vill ha sex? Jag förstår inte, det är väl bra att de vill? 
    ÄR själv tjej men jag fattar inte...

• Anonym
    Anonym (Sugen) skrev 2013-02-01 11:13:33 följande:

Har man inte lust ibland så får man ju acceptera det. Men har man ALDRIG lust så ska man juinte acceptera det för då är det ju något i förhållandet som är fel.
    Ja men varför blir man SUR? Det verkar ju mycket märkligt. Varför vara sur på nån som är kåt? Det innebär ju att han gillar sin brud!

Jag förstår inte, liksom. 

Svar på tråden Runkar ni alltid åt er man?