Anonym (Cissi) skrev 2013-01-28 01:02:48 följande:
Vi tycker nog alla olika, enligt mig är det väldigt konstigt att göra en sådan sak om man inte själv vill? och nej en kram och att runka av någon är inte samma sak.
Vill min man runka då får han fasiken göra det själv...han behöver inte ens mig för det!
Det jag vänder mig emot är just definitionen. att man ser det som just att "runka". Jo, jag runkar också och det gör jag själv.. liksom jag tror att min kvinna onanerar nån gång emellanåt. Jag skulle aldrig få för mig i ett sånt läge att be henne om hjälp om mitt behov var en slags egoistisk onani.
Däremot verkar det på många här som att man inte kan ha sex tillsammans, mysa, smekas och osjälviskt ge sin partner njutning utan att man själv är sprängkåt och inställd på sex. DET förvånar mig eftersom det för mig räcker med att känna närheten och det mysiga i att få ge henne även om jag själv exempelvis är för trött eller inte har orkat ladda om. Kanske inte ens känner mig särskilt kåt men nära och kärleksfull.
Jag skulle inte vilja leva med en kvinna som inte delar denna känsla och upplevelse med mig.