Hetro-män: Har ni haft någon form av sex med en annan man?
Själv har jag gett och fått oralsex och onani, i olika situationer, utan att vara bi, enligt mig själv i alla fall... Finns det andra hetro-män som gjort samma saker?
Själv har jag gett och fått oralsex och onani, i olika situationer, utan att vara bi, enligt mig själv i alla fall... Finns det andra hetro-män som gjort samma saker?
Jag är lyckligt gift med en kvinna och är själv man, jag har gjort det mesta med andra men utom analt inte för att jag skulle vilja leva med en man utan bara för att dom har varit sexiga precis som en kvinna kan vara sexig
Ja det har jag
Hmm jag tro inte man är hetero om man suger o runkar en annan man... men spelar det nån roll vad man är?
själva grejen är väl att man njuter o mår bra av det man gör?
Nej aldrig. Tanken har aldrig slagit mig för jag är inte intresserad.
Har provat att runka en man i en mmk-träff, och blev det själv av honom, upphetsande situation tycker jag och skulle kunna tänka mig att även prova oralt om tillfälle ges med ett par. Känner att det ger tresamheten en större upplevelse.
Men känslan att vilja prova har kommit med åren för min del, i unga år fanns det inte ens på kartan att prova det.
Så att bli äldre har ju något gott med sig... Nyfikenheten tar aldrig slut..