Låg temperatur och svettningar
Vaknade tidigt imorse av att jag låg och svettades. Kunde inte ha täcket på mig ens. Gick upp och kollade min kroppstemperatur, som låg på 35,4!? Är inte det väldigt lågt? Visst, min normala temperatur ligger på 36 och någonting, men så här lågt brukar det aldrig ligga. Och varför dessa svettningar? Jag tyckte inte det var normalt. Googlade lite på det och fann hypometabolism. Det är massor av symtom som stämmer in, men det vet jag ju att det kan göra utan att det betyder att jag lider utav detta. (Symptom som låg kroppstemperatur, trötthet och att man kan sova hur mycket som helst utan att bli piggare, brist på energi, lätt att bli irriterad, torr hud, torr i halsen osv). Men dessa symtom kan ju också lika gärna bero på att det är vinter och mörkt. Men det förklarar inte min låga temperatur och svettningarna. Dock brukar jag inte ha det så här, det var första gången i natt. Någon som har en förklaring på denna plötsliga låga temperatur med svettningar under sömnen? (Är frisk i övrigt).