Exfrun bär vigselringen efter att vi förlovat oss
Vi förlovade oss för några månader sedan jag o min fästman. Vi har varit ett par i två år. Han var separerad sedan ett halvår. Tillsammans har han ett barn på fyra år med sin exfru. Hon ville skiljas trots att han vädjade att de skulle förbli ett par. Hon var dessutom otrogen x flera. Vi blev ett par och självklart har det inte varit en lätt väg men vi har vetat vad vi vill och vi älskar varandra. Hela tiden har exfrun motarbetar oss o emellanåt sagt till min fästman att hon ångrar sig. Hon har mest vårdnad om barnet då hon bor i Norge nu pga karriär. Hon kan hela tiden använda barnet mot honom.... Det betyder att han inte vågar sätta gränser. De hörs varje dag o mkt för barnet vilket är ok. Vid överlämning vill hon ha en mysig stund m min fästman o barnet på café. Sista gångerna har jag varit med o vi berättade för en tid sedan om vår förlovning. Konsekvensen av detta är nu att hon tagit på sig vigselringen o bär den på sitt vänstra ringfinger. Det finns en ny man i hennes liv men det känns inte som att hon älskar han på riktigt.... Jag tycker detta känns...