• Anonym (Lingerie JA)

Vad tycker ni kvinnor om att klä er i sexiga underkläde?

Jag som man tycker att vackra underkläder är oerhört sexigt och vackert.

Tunna nylonstrumpor, helst stay ups eller vanliga med höfthållare.
    Men även tunna strupmpbyxor är vackert.
    Vackra trosor och en vacker BH pryder en kvinnas kropp så mycket.
    Det finns idag så mycket att välja på för de kvinnor som vill ha sådant. 

Vad säger ni kvinnor om det? Är det mysigt att ta på sig vackra underkläder och kanske speciellt 
    när man ska mysa med sin partner.

Eller är det bortkastade pengar om din partner köper något snyggt till dig att ha på under?
    Är det porrigt eller vackert eller är ni likgiltiga för det?

Vad tycker ni kvinnor!

• Svar på tråden Vad tycker ni kvinnor om att klä er i sexiga underkläde?
  • Anonym

Finns massor av fina och sexiga underkläder. Går gärna och tittar men när jag inte har en man att visa mig för och mysa med är det inte så kul att köpa.

• smurfen83a
    Anonym skrev 2013-01-26 15:34:40 följande:
    Finns massor av fina och sexiga underkläder. Går gärna och tittar men när jag inte har en man att visa mig för och mysa med är det inte så kul att köpa.

Tittar gärna :)
  • Anonym (Lingerie JA)

Mitt råd är att köp lite sexiga underkläder i alla fall. 
    Du känner dig sexigare och du utstrålar mera sexighet.
    Förhoppningsvis så ser en man din sexuella utstrålning och "makes a move"

• Asx
    Anonym skrev 2013-01-26 15:34:40 följande:
    Om du nu inte vill ut på stan och vara män-magnet så varför inte busa lite. Köp sexiga underkläder och prova framför spegel i sovrummet med persienner halvöppna så grannar kan se in :). Eller lägg dig på sängen och ta lite bilder i olika positioner sedan upp med bilderna på nätet (behöver inte visa ansiktet om du inte vill). Livet är vad du gör den till ;). Lite extra spänning i tillvaron skadar aldrig :).
  • Fröken reserverad

Jag tyvker fina underkläder är sexigt. Känner mig dock sexigare utan bh eftersom jag tycker mina bröst är så små. Svårt att hitta sexig behå då. Trosor och stayups är lättare.

Reserverad står för upptagen.
  • EJL

Min sambo har aldrig uttryckt att han skulle uppskatta det... Så har mest "vanliga" underkläder.

• KaxigaFrökenKåt

Hej!
    Själv tycker jag att det kan vara mycket fint och sexigt med sådana underkläder. Jag tror att det är mycket olika vad kvinnor tycker, men det viktigaste är att lyssna på sin egen kropp och göra det som känns bäst för dig själv.Kyss

MedVänligaHälsningar

Kaxiga F. Kåt 

bättre dåligt sex än inget sex alls!
  • Kolibri12

Jag gillar läckra underkläder, stay-ups, höga klackar etc, oavsett om jag ska ha sex eller inte. Vackert och kvinnligt, om mannen tänder på det är det väl än bonus. Men jag går ju inte omkring i såna kläder för jämnan

• Anonym

De åker av så snabbt att det är ingen ide att skaffa några. Oskyldig

• sweetlife

Tycker om att ha sexiga underkläder ibland, oavsett om jag är singel eller i ett förhållande.

Svar på tråden Vad tycker ni kvinnor om att klä er i sexiga underkläde?