• Anonym

Hur effektivt är Wordfeud m.m i raggningsyfte?

Någon som fått napp, ragg, dejt eller till och med förhållande via dessa små spel appar?
    Dela gärna med er av era bästa solskenshistorier, värsta skräckexempel och allt där emellan Solig

• Svar på tråden Hur effektivt är Wordfeud m.m i raggningsyfte?
  • Ojsan

Alltså, spelar jag wordfeud så vill jag spela wordfeud, det är ok att chatta lite allmänt men börjar motståndaren att snuska sig avbryter jag spelet omgående, så jag är kanske ett av skräckexemplen.

• jenny7906

Jag spelar wf för spelets skull. Om jag lägger till en random spelare och han el hon har en utmanande profilbild så lägger jag ner direkt el ber den andra personen avsluta spelet asap. Jag tycker det är trevligt att hälsa på varandra på chatten men så fort någon frågar om jag är tjej el kille så avbryter jag..

• Anonym

Plus att alla som raggar verkar vara riktiga bottennapp.WT-killar.  Eller så är det bara de som raggar på mig :P 

• Anonym

Låter här som att ragga är likvärdigt med att snacka sex för er??? har ni aldrig haft allmänt trevliga pratstunder med era motspelare?

• YummyMami
    Anonym skrev 2013-01-27 15:56:38 följande:

Låter här som att ragga är likvärdigt med att snacka sex för er??? har ni aldrig haft allmänt trevliga pratstunder med era motspelare?

Jo, med kvinnor och tro mig, jag raggar inte kvinnor!
  • Apopan

Skitirriterande med snuskerier när en spelar, för det är den enda raggningsteknik jag stött på via wordfeud.
    Jag brukar dock bara ignorera och konstatera att jag trivs bättre när jag spelar betapet (som också finns som app). Folk brukar i allmänhet vara trevligare och ragga på lite snyggare sätt där (de få ggr det händer) och så har en lite rating att spela för.

• Anonym

Det upplevs extremt desperat att ragga på wordfeud. Usch!
    Vem smälter av att nån försöker stöta på alla tjejer han råkar spela med i WF?

• Anonym

Hahah jag verkar haft tur!! har pratat med många trevliga kvinnor och män över WF och andra spel, det märks snabbt vad de är ute efter (en trevlig pratstund med nya människor eller sex chatt)

Svar på tråden Hur effektivt är Wordfeud m.m i raggningsyfte?