Plankan utmaning!
Jag vill gärna vara med! Testade just och klarade 1 minut och 15 sekunder vanlig planka. Bättre än jag trodde faktiskt.
Hur ska man göra för att få bäst resultat, köra max varje gång eller lite kortare tid men fler gånger?
Jag vill gärna vara med! Testade just och klarade 1 minut och 15 sekunder vanlig planka. Bättre än jag trodde faktiskt.
Hur ska man göra för att få bäst resultat, köra max varje gång eller lite kortare tid men fler gånger?
Så där ja, nu har jag plankat. 3x45 sekunder vanlig och 3x30 sekunder på vardera sidan. Slängde in 30 armhävningar (på knäna, orkar knappt en på tårna) också medan jag ändå höll på.
Jag körde igår men missade tyvärr två dagar denna vecka. Nåja, blir det 5 av 7 dagar är det bättre än inget i alla fall.
Ingen bättring på mig heller, det blev 1.15 igår också. Jag vet inte om det är inbillning men jag känner mig smalare om magen. Det är som att magmusklerna väktes till liv och började jobba lite och hålla in magen. Efter jag fick barn har magen svullnat väldigt lätt och det känns som det blivit bättre. Glömde mäta förra veckan dock.
Jag fortsätter köra i alla fall, ska strax gå och göra kvällens övningar.
Det gick så bra med plankorna, jag ökade på till 3x1 minut och jag klarade för första gången på länge några armhävningar på tårna. Så blev jag sjuk. Tror det är luftrörskatarr, jag hostar och rosslar och är hes, och jag orkar ingenting. Så nu blir det inga plankor tyvärr