Effekten av eye Q
Vi har en son som sedan dagen han föddes har testat sin omgivning till max. Vi väntar nu på remisser till bup. Han är nu 4 år och svårt för mycket intryck, ilsken och väldigt utåtagerande. Funkar lika dåligt i alla miljöer. Vi har haft perioder som varit riktigt extremt tuffa och korta perioder som varit lite bättre. Men överlag ett barn som är lite mer av allt .
Nu har det efter jul varit på sin spets med långa utbrott dag som natt och jag har jagat information på nätet. Efter att här på familjeliv läst effekten av omega 3 så bestämde vi att testa eye Q. Efter 2 dygn börja vi märka att han blev lugnare och mer tillfreds. Nu har det gått 1 vecka och vi vet inte om vi ska tro det är sant!!!
Problematiken är absolut inte borta...men han är trevligare, lugnare, öppnare och mer tillfreds med livet. Jag har fått så många kramar denna veckan att jag nästan gråter när jag tänker på det. Leker på ett helt annat sätt och fram kommer den fina pojke som han faktiskt är. Är detta ren tillfällighet? eller finns det andra föräldrar som sett så snabba och stora skillnader på sina barn???
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-01-28 17:05
...