• Anonym

cytotec

någon som vill dela med sig om positiva saker om cytotec.. 
    ni som gjort kirurgisk abort-.... 

• Svar på tråden cytotec
  • Anonym

Hur menar du...?? Man stoppar upp pillret, ca 30 min senare är man i opsalen....

• Hannah76

Hur menar du?
    De får man även om man ska göra abort hemma, medicinsk.
    Det är egentligen en medicin för magsår, men har som biverkning att den orsakar missfall.  

Vad menar du med positiva saker?  

• BELLAm2

Ni kanske bör veta att detta läkemedel inte är godkänt till det det används för och att Läkemedelsverket avråder.. Används även till att sätta igång förlossningar (och har lett till bland annat störtförlossningar, massiva blödningar och livmoderruptur)

• Anonym

Hört så mycket att man ska blöda stora floder och ha svin ont.... Nu ska ju jag bara ta 1 tablett.... kanske är skillnad om man tar fler än en? ska vara på sjukan kl 7 på morgonen... när ska man senast ta tabletten? är det under kvällen före... eller kan man ta den typ 3 timmar före?? 

• Anonym

Finns det andra tabletter man kan ta istället för cytotec när man ska göra en kirurgisk abort eller har man bara använt sig av cytotec?

• Philippa
    Anonym skrev 2013-01-28 20:47:36 följande:
    Hört så mycket att man ska blöda stora floder och ha svin ont.... Nu ska ju jag bara ta 1 tablett.... kanske är skillnad om man tar fler än en? ska vara på sjukan kl 7 på morgonen... när ska man senast ta tabletten? är det under kvällen före... eller kan man ta den typ 3 timmar före?? 
    Har du inte fått den informationen???
    Anonym skrev 2013-01-28 20:49:27 följande:
    Finns det andra tabletter man kan ta istället för cytotec när man ska göra en kirurgisk abort eller har man bara använt sig av cytotec?

Det är bara den som används...
  • Anonym

Du ska väl inte svälja den?

• Anonym

Nej jag ska föra upp 1 tablett i slidan. Har gjort en abort för längesen och då skulle jag svälja två tabletter.. funderade om det är samma som jag ska ta nu... hade varit skönt o veta då jag vet hur min kropp reagerade på dessa... är så orolig att börja stört blöda och svimma och få sjukt ont som så många verkar få....

• Anonym

Det finns inget positivt! Förbered dig på blod, smärta och mera blod och mera smärta

Svar på tråden cytotec