Inlägg från: Anonym (killen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (killen)

Har du känt på din killes prostata?

Anonym (Försökt) skrev 2013-01-28 21:49:34 följande:
    Skulle jag väldigt väldigt gärna göra men jag lyckas inte! Jag hittar den inte. Är singel och har provat på 3 olika killar. Måste vara nåt fel på mig eftersom jag inte kan hitta den

det är klart det inte är fel på dig. killarna måste ju hjälpa dig lite o hitta rätt åxå. jag älskar prosta massage det är super mysigt o få. du får väl gå kurs hos mig? hihi
  • Anonym (killen)
    Willhellmina skrev 2013-01-29 11:09:06 följande:
    Supervanligt att grabbar kommer av att man bara stimulerar prostatan, enligt min erfarenhet. Klart häftigt!

Härligt o höra tjejer som gillar det!
  • Anonym (killen)
    Anonym (Villig fru) skrev 2013-01-29 11:18:32 följande:
    Gör det ofta och det är mycket populärt hemmaCool

Bra där!!
  • Anonym (killen)
    Anonym (Försökt) skrev 2013-01-29 11:47:30 följande:
    Jag tycker att anal stimulans på honom är sexigt oavsett, så är jag med en kille som tillåter det så har jag gärna ett finger eller nån leksak i honom samtidigt som jag suger. Men har uppenbara problem att hitta prostatan. Tur att jag inte är läkare
    hihi men du låter ju som en toppen tjej. hur gammal är du? *nyfiken*
  • Anonym (killen)
    Anonym (Försökt) skrev 2013-01-29 11:54:21 följande:
    Finns det någon länk eller nåt som bekriver VAR den sitter och hur den känns? Jag vill ju hitta den!

Fast killar som skriver hihi....njae
    http://www.systerkarin.se/blog/tag/prostatamassage/
    här finns en bild. när du tar in fingret i rumpan så känn framåt magen som du vinkar till dig någon då kommer du känna som en liten knöl typ. då är du rätt å det märks på killen åxå kan jag säga hihi 
  • Anonym (killen)
    Anonym (Försökt) skrev 2013-01-29 12:01:50 följande:
    Tack! Ska genast kolla länken. Och sedan leta upp lämpligt offer, med tålamod
    jag är ett lämpligt offer
  • Anonym (killen)
    Anonym (Försökt) skrev 2013-01-29 12:13:48 följande:
    Så rara ni är som vill hjälpa till
    hihi klart vi är. hör av dig på den här om du vill prata lite mer jag vill gärna [email protected]
Svar på tråden Har du känt på din killes prostata?