• Anonym (Undrar)

Har du känt på din killes prostata?

Ja, rakare fråga kan man inte ställa, den sitter ungefär 7-8 centimeter in. Man har ju sett lite p-rullar där tjejer lyckats stoppa in fingret tillräckligt långt för att kunna massera honom. Och kuken i andra handen.

• Svar på tråden Har du känt på din killes prostata?
  • Anonym (spännande)

MTTIM

Anonym skrev 2013-01-29 09:03:07 följande:
    Skulle vilja testa men gubben verkar tro att då är man hemligt gay Fast skulle inte köra in nått finger utan en kådis eller kirirghandske på

Prova
  • Anonym (Nyfiken)

Man kan nog få orgasm av det och de som lyckas brukar tycka att det är jätteskönt vad jag förstår. Har inte testat själv.

• Anonym

Jepp, testat. Hade handske på och var riktigt häftigt att se killen få en orgasm av endast prostatastimulans.

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2013-01-29 09:51:07 följande:
    Jepp, testat. Hade handske på och var riktigt häftigt att se killen få en orgasm av endast prostatastimulans.

Hur länge tog det? Fick han utlösning? Hade han aldrig prövat tidigre?
  • Anonym (Undrar)
    Anonym skrev 2013-01-29 09:51:07 följande:
    Bara av det så din andra hand var inte på pitten alltså?
  • PerversMan

En sak som är riktigt skön är att bli avsugen och tjejen för in en liten dildo i anus samtidigt.

• The Seeker

Det kommer sperma som brukar sippra ut istället för spruta om jag inte runkar samtidigt. Jag tycker att en prostataorgasm är mer utdragen.

• Anonym (killen)
    Anonym (Försökt) skrev 2013-01-28 21:49:34 följande:
    Skulle jag väldigt väldigt gärna göra men jag lyckas inte! Jag hittar den inte. Är singel och har provat på 3 olika killar. Måste vara nåt fel på mig eftersom jag inte kan hitta den

det är klart det inte är fel på dig. killarna måste ju hjälpa dig lite o hitta rätt åxå. jag älskar prosta massage det är super mysigt o få. du får väl gå kurs hos mig? hihi
  • Anonym
    Anonym (spännande) skrev 2013-01-29 09:13:28 följande:
    MTTIM
    Prova
    Försöker övertala honom men det går trögt Obestämd
  • Willhellmina

Supervanligt att grabbar kommer av att man bara stimulerar prostatan, enligt min erfarenhet. Klart häftigt!

Ångrar hellre saker jag gjort än saker jag inte gjort!!!
Svar på tråden Har du känt på din killes prostata?