• Äldre 28 Jan 22:08
    1587 visningar
    1 svar
    1
    1587

    Gå ner i vikt?

    Jag har försökt att gå ner i vikt sen nov-11 och sedan ännu mer sen jag fick veta om min PCOS, tränar 3 ggr i veckan, är ute och går dagligen med mina hundar, äter vanlig mat, mycket grönsaker till, dricker hyfsat med vatten blir väl ca 1,5 liter om dagen i alla fall. Så jag tycker att jag sköter min kropp väldigt bra, men ändå har jag ett BMI som visar på övervikt och oavsett hur mycket jag arbetar med mig själv så går jag inte ner i vikt, det är flera gånger som jag till och med gått upp, en gång som mest blev det 8 kilo.

    Vad ska jag göra, hur ska jag lyckas att gå ner i vikt för det börjar bli väldigt jobbigt nu, jag är 160 cm så ganska kort och väger just nu 69 kg.. Någon som testat olika dieter eller tabletter som är bra? Öppen för förslag på många olika plan..

    Tack på förhand! Glad

  • Svar på tråden Gå ner i vikt?
  • KMW
    Äldre 28 Jan 22:44
    #1

    Provat Viktväktarna??
    Personligen så tror jag inte på piller och pulver- och soppdieter, utan på att lära sig äta rätt. Det finns inga genvägar, i alla fall inte om man tänker långsiktigt.
    För mig blev det oerhört tydligt hur mycket småätande jag pysslar med när jag började köra vv i och med att man skriver upp allt man äter.
    Kör deras onlinemedlemsskap om du inte vill gå på möten.

Svar på tråden Gå ner i vikt?