• Anonym

Ruined orgasm / komma flera gånger under samlag

Är det någon här som testat Ruined Orgasm?

Låt mig förklara. Hos män är det skillnad på utlösning och orgasm. Ofta kommer dom tillsammans men om man till exempel runkar en man tills han nästan når klimax ( dvs orgasm ) och så slutar man tvärt att runka honom då kan han ändå ejakulera ( spruta ) men att han inte får orgasm. = Ruined Orgasm.

Jag har provat på mig själv och lyckats med två Ruined Orgasm efter varandra ( inom 2-3 minuter ) för att sedan fortsätta till orgasm. Jag har tidigare under mitt 30-åriga liv aldrig hört talas om detta och jag har aldrig kunnat komma ( spruta ) två gånger efter varandra. Ni som klarar detta under sex, får ni verkligen orgasm eller sprutar ni bara? Jag har kommit på att jag eventuellt skulle klara att spruta 3-4 gånger under ett samlag om min tjej vill det. Nu är hon införstådd med att när jag kommer så är det slut sex - god natt.

Erfarenheter aber andra ?

• Svar på tråden Ruined orgasm / komma flera gånger under samlag
  • Anonym (älskog)

Vad skulle syftet vara???

Det är skillnad på en orgasm och en utlösning.
    En utlösning är ju inte på samma sätt tillfredsställande som en orgasm.

Finns män som kan få utlösning men som inte får orgasm.
    Orgasm är så mycket mera med hela kroppen och underlivet som är med.
    Utlösningen kan vara skön men är en sexuell sak som mest händer i könsorganet och känns i prostatan.

Så jag förstår inte vinsten med att avbryta för att få utlösning men inte orgasm. 

Är det någon slags tävling i antalet ejakulationer ?
    Hellre en  riktig orgasm än flera ejakulationer. 

• Purplepill
    Anonym (älskog) skrev 2013-05-18 08:24:40 följande:
    Vad skulle syftet vara???

Det är skillnad på en orgasm och en utlösning.
    En utlösning är ju inte på samma sätt tillfredsställande som en orgasm.

Finns män som kan få utlösning men som inte får orgasm.
    Orgasm är så mycket mera med hela kroppen och underlivet som är med.
    Utlösningen kan vara skön men är en sexuell sak som mest händer i könsorganet och känns i prostatan.

Så jag förstår inte vinsten med att avbryta för att få utlösning men inte orgasm. 

Är det någon slags tävling i antalet ejakulationer ?
    Hellre en  riktig orgasm än flera ejakulationer. 
    Vissa är intresserade av annat än bara sin Egen njutning... Poängen kan vara att hålla "givakt" längre och ge partnern mer -och fler sprut (som uppskattas av många).
  • Anonym ()

Ser ingen anledningen till att jag skulle vilja att min kille sprutar flera gånger- speciellt om han inte kommer på riktigt sas.

• Anonym (nja)

för min del som kvinna så ser jag ingen anledning till att min man skulle spruta flera gånger under ett samlag, tills han till slut kommer. Det "ger" inte mig nåt att han sprutar. Däremot vill jag ju att han ska ha det skönt så skulle han tycka det var en bra ide göra som i TS så får han givetvis det. Men då är det för att det är nåt han  gillar, inte jag. 
    Min man gör kanske lite tvärtom, kan hålla på rätt länge men pausar ibland utan att komma för att det är så skönt och till slut komma. Ibland kommer han inte alls. Vi kan bli lite för trötta efter ett tag och sp kanske han itne hade kommit men det gör inget säger han. Lite tantrasextanken:)

• Anonym (liknande)
    Anonym (nja) skrev 2013-05-18 16:00:08 följande:
    för min del som kvinna så ser jag ingen anledning till att min man skulle spruta flera gånger under ett samlag, tills han till slut kommer. Det "ger" inte mig nåt att han sprutar. Däremot vill jag ju att han ska ha det skönt så skulle han tycka det var en bra ide göra som i TS så får han givetvis det. Men då är det för att det är nåt han  gillar, inte jag. 
    Min man gör kanske lite tvärtom, kan hålla på rätt länge men pausar ibland utan att komma för att det är så skönt och till slut komma. Ibland kommer han inte alls. Vi kan bli lite för trötta efter ett tag och sp kanske han itne hade kommit men det gör inget säger han. Lite tantrasextanken:)
    känner igen det med ett ex. funkade bra men hände att jag blev lite förvirrad eller vad man ska säga för mig var det lite kvitto på att det var bra också att han kom så det tog lite tid där. bäst för mig när han också kommer ordentligt helst samtidigt. ibland tog jag det lite som en utmaning och avslutade med munnen för att se hur länge han skulle kunna stå ut :)  "tipsar" haha
  • Anonym (1)

Är det bara jag som inte alltid vill hålla på så länge?
    Träffat killar som verkar tro att det är ett maratonlopp som väntar men det blir inte bättre för mig efter en viss tid.
    Hellre ofta och bra än länge.  en halvtimme eller så är rätt lagom. Då hinner man annat också och så kan man spara krafterna tills lite senare Solig
    Så nej jag ser ingen poäng med att killen skulle kunna spruta flera gånger innan han verkligen får orgasm. inte heller typ tantrasex som nån nämnde. varför ska man hålla på i så många timmar? 

• Mannen 58

Min kvinna älskar att känna när jag kommer i henne. 
    Först när vi träffades så  var det ganska många gånger som jag inte kom alls.
    Trots åldern och erfarenheten så var det inte så lätt och det störde henne även om
    det för hennes del innebar att hon kanske fick 8- 14 orgasmer. 
    Numera har jag enklare att komma men det är inget självklart.

Men sex är ju ingen tävling, inte ens att komma 3 gånger eller att får orgasm 10 gånger har egentligen ett egenvärde
    utan att känslorna är med.
    Visst förstår jag att det är skönt men det är av mera vikt att vara närvarande på alla plan tillsammans med den man älskar med. 

• Redaction

för min del kan jag mycket väl få utlösning utan orgasm. för min del betyder det också att jag inte slaknar. det betyder att jag kan fortsätta knulla ett tag till

Listen, when I slap you you'll take it and like it
  • Anonym (.)

Igår lyckades jag - ofrivilligt at ät få en ruined orgasm när jag hade sex.

Jag låg och pumpade på rätt bra och kände att det började närma sig orgasm. Jag drog mig ur henne och vi fortsatte hångla och jag sög på hennes bröst. Då liksom rycker det i kuken och det känns lite ovanligt - ej skönt eller så men när jag tittar ner så har jag ejakulerat på sängen utan att jag eller tjejen visste om det. Efter en liten stund (ståndet har jag kvar) så stoppar jag in den i henne igen och börjar pumpa på. Tyvärr har jag inte lugnat ber mig tillräckligt så jag kommer ganska omgående och denna gång med både orgasm och ejukalation. Alltsomallt inom 3 minuter uppskattar jag.

Just känslan att kunna fortsätta efter kan tömt pungen är häftig. Gäller bara att man inte stimulerar mannen när han nått klimax. Går han över gränsen då så sprutar han ben får ingen orgasm. Ni kan testa om det fungerar själva får ni se. :)

• Anonym (.)

Idag lyckades jag ge mig en ruined orgasm i duschen. Kände inte ett smack men sperman rann ur mig. Behöll även mitt stånd efteråt men gjorde inget åt det, jag är fortfarande kåt och det är en härlig känsla. :)

Svar på tråden Ruined orgasm / komma flera gånger under samlag