• Anonym

sex och tampong

Anonym (sandra) skrev 2013-01-29 13:50:00 följande:
    läst att en hel del av er tjejer här har använt tampong oftast mindre  st vid sex och mens 

hur funkar det? rekomenderar ni  detta ?

Det funkar bra med tampong bara man tar det försiktigt. Snöret går alltid att fiska ut efteråt om det åker in.

Annars går det ännu bättre med en bit natursvamp
  • Anonym
    Fia 28 skrev 2013-01-29 16:12:57 följande:
    Risken torde vara stor att snöret åker upp och du får problem att få ut tampongen sen.
    Aldrig testat, kommer aldrig testa.
    Brukar hjälpa sambon att få tag i den om det skulle hända. Precis efter sex så är det ju ganska öppet om man säger så...
  • Anonym

Vitsen är såklart att undvika kladd. Det gör inte ont, jag känner inte av tampongen alls.

• Anonym
    Anonym (wtf) skrev 2013-01-29 16:50:39 följande:
    Men ha sex utan mensskydd...är väl trevligare än att rota ut en mensig tampong?
    Själv tycker jag det är trevligare att ha sex utan menskladd. Tampongen tar man väl ut efteråt, inte specielt svårt
  • Anonym
    Anonym (sandra) skrev 2013-01-29 16:59:37 följande:
    Finns den typ i en vanlig affär ? Hur långt kör man upp ?
    Färgaffär borde ha då man målar väggar med natursvamp också. Eller affärer som säljer badtillbehör kanske...

Din man lär ju trycka upp den ordentligt så det sköter sig själv   Den kommer att åka omkring därinne men samtidigt suga upp blodet.  Bara att testa
  • Anonym
    Anonym (sandra) skrev 2013-01-29 17:12:31 följande:
    Frågan är om det är bättre än en liten tampong
    Tamponger är hårdare.....  Porrstjärnor använder natursvamp och de borde ha koll
  • Anonym
    Mpower79 skrev 2013-01-29 17:39:56 följande:
    Har tjejer tampong i bara för att fylla ut om killen har liten snorre?

Du kan ju linda snorren i gasbinda så är saken biff!!
  • Anonym
    Anonym (sandra) skrev 2013-01-29 17:38:05 följande:
    Om man är nyduschad innan håller dessa lunt så borta ? Hur länge kan jag ha den ? Hur liten ska jag köpa ???
    Blir många bitar av en svamp så bara att prova... Lite större än en tampong är en bra start

Plocka ut svampen när ni sexat klart och släng eller koka den.
  • Anonym
    Anonym (sandra) skrev 2013-01-29 18:00:56 följande:
    Ringde fråga nu men Shirley va dyrt 400 kr
    Blir  att tvätta o återanvända då   Men svampen jag länka till va billigare. beror på hur brått ni har hihi
  • Anonym
    Anonym (wtf) skrev 2013-01-29 18:18:04 följande:
    Men killen måste ju känna den?????
    En svamp gör inte ont Så absolut inga problem..... Det som känns mest för killar är trådarna på en spriral.... Har blivit röd och riven flera gånger.
  • Anonym
    Anonym (wtf) skrev 2013-01-29 18:39:42 följande:

Jag vill inte ha svamp! Gör trådarna ont ska man ju klippa av dem mer...=)
    svårt att få in saxen
  • Anonym
    Lambda skrev 2013-01-29 18:24:11 följande:
    Är helt ärligt förvånad!? Har aldrig hört talas om att man har en tampong instoppad under sex och än mindre att det finns "sexsvampar". 

Varför? 
    Undrar desamma...

O sex under mens, inte direkt upphetsande. 
  • Anonym
    Anonym (akuten) skrev 2013-01-29 19:15:52 följande:
    Nej nej NEJ!!!!
    Ha INTE sex med tampong inne - den kan fastna! Jag hade det för några år sedan och den snurrade runt eller hamnade för långt in eller något så att jag inte nådde snöret. Slutade med ett väääldigt pinsamt besök på gynakuten... Så gör inte det.
    Numera lägger vi en handduk under och går och duschar direkt efter sex vid mens, funkar kanonbra (så länge man inte har en kille som är rädd för kladd och det är inte min man. Men oftast läcker det inget. 
    Kunde din kille inte hjälpa till o pilla ut den?  Finns ju liksom ingenstans att gömma sig därinne som inte går att nå....
  • Anonym

Sex med tampong fungerar utmärkt! så länge man knullar i munnen.

• Anonym

What??? NEJ!!!

En kompis till mig i tonåren berättade att hon hade haft sex med tampong och inte fått ut den sen. Hon fick åka till gyn och ta ut den. Det hade luktat så illa att läkaren nästan spytt och fick öppna fönstret. Vet inte hur länge hon hade haft den där.

En snabbis i duschen!

• Anonym
    Anonym (Öh) skrev 2013-01-29 20:23:06 följande:
    Hur skulle man nå den då? Med salladstång eller?
    Lite glidmedel och halva handen ungefär så är den ute på ett kick....  Är ju ganska töjbart efter sex
  • Anonym

Hade ett ons på fyllan och glömde helt bort att jag hade mens och tampong inne så jag körde på. Kom på det efteråt när jag gick på toaletten. Det var ett jäkla meck att få ut tampongen så det gör jag inte om. 

• Anonym
    fuchur skrev 2013-01-29 20:44:33 följande:

nähä, hur får man ut barn då? med rätt teknik och känslor går det... (se "fisting")
    Ja fast innan förlossningen töjer fittan ut till 10 cm.. så det är lite annorlunda.
Svar på tråden sex och tampong