• srka

Gustavsvik vs Vattenpalatset

Planerar familjeutflykt på lördag och är sugna på att testa nytt badhus. Vi har två barn 7,5 och 5,5 år. Den stora simmar själv men inte det lilla. De är inte jättemodiga och gillar inte saker som går för fort eller sprutar för mycket vatten. Lagom är bäst. Någon som har varit på Gustavsvik och Vattenpalatset som kan berätta något om dem? Tack!

• Svar på tråden Gustavsvik vs Vattenpalatset
  • HEARM

jag har varit i gustavsvik i örebro och vattenpalatset i eskilstuna.
    Örebro har mer betydligt mer för småbarn och för barn som är duktiga på att simma.
     Eskilstuna är bättre om man vill träna på att simma  

• srka

Tack för ditt svar. Jag trodde Gustavsvik var för större barn med större aktiviteter men så är det kanske inte då.

• HEARM

jodå om man vågar. det finns  massor ruschkanor o allt möjligt men det enligt mig kräver simmkunnighet

• srka

Nu förstår jag att du menar riktigt små barn och barn som kan simma. Tolkade det inte så är jag läste första gången. Då stämmer min känsla att Vattenpalatsetär bäst för oss just nu. Tack.

• srka

Nu har vi varit på Vattenpalatset. Första intrycket var att det var lite litet men barnen hade hur kul som helst. Gustavsvik besöker vi om ett par år.

• HEARM

oki. kul. de ska ju snart bygga nytt badhus i eskilstuna. värt o vänta på

• srka

Får snart ett eget i Västerås också! Och när det är klart är barnen i lagom ålder.

Svar på tråden Gustavsvik vs Vattenpalatset