• Anonym (lustlös)

Jag sa att jag inte gillar att suga längre, då vill han göra slut!

Vi har varit tillsammans i 2 år och jag brukade väl vara lite mer vild i sängen än jag är nu. Han sa "ikväll ska du suga min kuk" och jag sa att jag inte känner för det. Då blir han irriterad och säger att jag aldrig vill göra det längre, att jag är en 'sån där' som aldrig vill suga längre när jag har fått killen fast. Jag tycker det är extremt taskigt att säga så.

Samtidigt så vet jag inte vart min sexlust har tagit vägen. Tog ut min p-stav ett tag sen och sen dess har vi bara kört avbrutet. Killen säger att jag är mer emotinellt stabil, men jag känner att jag BARA har sexlust när jag har ägglossning och då blir jag frustrerad för att han inte kan komma i mig. Samtidigt brukade det inte hindra mig förut, jag onanerade up till 3 ggr per dag och hade sex (med killen eller själv) minst en gång per dag. Nu blir det kanske en gång i veckan. Så jag förstår hans frustration men VAR ÄR MIN SEXLUST?!

Snälla hjälp innan detta tar död på vårt förhållande.

• Svar på tråden Jag sa att jag inte gillar att suga längre, då vill han göra slut!
  • Anonym

Vad är det du vill ha hjälp med? Att suga eller din sexlust?

• Anonym

Jag fattar inte heller vad det är du vill ha hjälp med..

• BELLAm2

Sextusende är ju biologisk i grunden så det är liksom inte konstigt att du inte känner dig som en porrskådis dagligen.. Använd ett annat skydd så att ni kan vara spontana och känna er lugna över det. Sen kan jag ju tycka att han borde hjälpa dig att komma igång istället ex med ett bad eller kravlös massage eller whatever. Det där "nu ska du suga" hade aldrig ALDRIG aldrig funkat för mig!

• Anonym (lustlös)

Min sexlust. Jag vill inte suga eftersom jag inte har lust, egentligen inte alls men det enda vi gör typ är att jag ligger där. Skittråkigt men jag har ingen lust med nått annat. Men jag förstår inte varför.

• Millicent

Att ha blivit av med sin lust är förstås ett problem.

Att vara ihop med en egoistisk knöl som uttryckligen kräver avsugningar och inte kan prata om sin egen längtan och respektfullt undra över dina känslor kring sex och sexlust... ja det är fan också ett problem. Ett problem som skulle störa ännu mer än det första.

Hoppas att din lust kommer tillbaka och att du inte slösar bort det på den idiot till kille du verkar ha. Killar som inte passerat grottmännskostadiet när det gäller kommunikation kan gärna få ta konsekvenserna av det och leva ensamma.

• Fröken reserverad

Börja med att skaffa ett preventivmedel. Det kan ju vara så att du blir lite stressad över att det kan bli barn av ert sexande.

Reserverad står för upptagen.
  • Anonym (lustlös)

Nej jag blir inte stressad över att inte ha preventivmedel. Men nånting måste det ju vara, och jag har ingen aning om vad! Jag vill bara inte ha sex. Tänder inte ens på mina vanliga fantasier.

• PerversMan
    Anonym (lustlös) skrev 2013-01-30 08:44:58 följande:
    Nej jag blir inte stressad över att inte ha preventivmedel. Men nånting måste det ju vara, och jag har ingen aning om vad! Jag vill bara inte ha sex. Tänder inte ens på mina vanliga fantasier.

Du kanske behöver nya fantasier, lite nytt sex?
Svar på tråden Jag sa att jag inte gillar att suga längre, då vill han göra slut!