• Anonym

Ont i äggstockarna och "mensvärk", tidigt tecken?

Har 5 dagar, ungefär, kvar till BIM. För några dagar sen så högg det till i äggstocken, på höger sida, och det gjorde ont några timmar. Efter det så har jag haft som molande värk i äggstockarna, till och från, och ibland lite mensvärk. Kan detta vara ett tecken på graviditet? Brukar inte ha såhär innan mens, därför jag undrar!

• Svar på tråden Ont i äggstockarna och "mensvärk", tidigt tecken?
  • Aprilia77

Jag har haft precis så före BIM alla tre gånger jag varit gravid i alla fall. Så visst kan du vara gravid!

• Anonym
    Aprilia77 skrev 2013-02-05 19:42:49 följande:
    Hur går det TS, gjort något test?
    Nej, är på BIM+1!
  • Anonym (Elisabet7101)
    Anonym skrev 2013-01-30 20:19:32 följande:
    Har 5 dagar, ungefär, kvar till BIM. För några dagar sen så högg det till i äggstocken, på höger sida, och det gjorde ont några timmar. Efter det så har jag haft som molande värk i äggstockarna, till och från, och ibland lite mensvärk. Kan detta vara ett tecken på graviditet? Brukar inte ha såhär innan mens, därför jag undrar!

Hej jag ska ha bim 2april och har molande värk längst ner i magen som mensvärk och äggstockar,fått större bröst,bebismage och humöret svajar upp och ner och genomskinlig flytning.Ont i brösten.Har hållt på i över en vecka kanske typ 10dagar.Kan jag vara gravid?Är det för tidigt att testa sig?
  • Anonym

Jag var gravid

• Anonym (Elisabet7101)

Jag ska ha bim 28-29maj och hade ägglossning den 13-14 maj med fertilitetsmonitor.Sen några dagar tillbaka har jag ont av och till i höger äggstock,tror jag det är och humöret upp och ner och tjocka flytningar flera gånger när jag torkar mig,eller slem.Kan jag vara gravid?Det är för tidigt att testa sig va?Har 2pojkar redan och fick missfall i februari i år så jag vill verkligen men så är jag också 42år.Har tagit pergotime enkelkur från dag fem.Tacksam för svar

Svar på tråden Ont i äggstockarna och "mensvärk", tidigt tecken?