• Anonym (?)

Ny ingång på temat håriga kvinnor

Märker att trådarna kring huruvida håriga kvinnor är sexiga eller inte ökar.

Det står också klart att det finns väldigt många män som tänder på orakat.

Men hur reagerar du kvinna som har ett hårigt underliv på mäns gillande kommentarer till det?

Kan du som kvinna kunna känna dig sexig med en stor buske inför en man, eller är du så påverkad av den rådande normen som säger att rakat är sexigast att du inte kan känna dig bekväm orakad?

• Svar på tråden Ny ingång på temat håriga kvinnor
  • Anonym (Rakad)

Jag är själv helrakad ev lämnar lite lite fram och testade första gången att raka av allt "emot" killens vilja. Har normalt en mörk tät trekand och måste erkänna att jag blev känsligare för beröring, oralsex, efter helrakningen. Jag har inte slutat raka mig sedan dess tyvärr haha.

• Anonym
    Anonym (lite påläst) skrev 2013-02-02 17:11:02 följande:
    det är ett gammalt påbud, ifrån profeten 

ifii.bloggspace.se/r6130/Islamiska-fragor-sva...

Att man idag stöter på helrakade kvinnor i  omklädningsrum,   i porrtidningar är alltså  ett bevis på att islam är på väg att ta över Sverige
  • Anonym (x)
    100kgpappa skrev 2013-02-02 08:20:48 följande:
    Fast hur vanligt är det med en svarthårig tät buske på våra breddgrader? Har inte stött på någon, utan det brukar mer vara halvblont/cendre-färgat, ganska glest men ofta rätt brett, typ, 5 cm ut på låren. Kan hålla med om att en snygg svart triangel kan vara tilldragande, men så som det oftast ser ut så föredrar jag helrakat, mysigare vid oralsex med tycker jag.
      Rakar mig själv helt också, tycker det är snyggare samt att det är lite trevligare för tjejen när hon tar in hela att inte få könshår i näsan samt när hon slickar pungen att inte den är helt hårig.
    Du har inte träffat mej då. Det finns massor av tjejer som har svart könshår ( och tyvärr även på benen..) fast man inte är svarthårig, jag har ljusbrunt hår och är helsvensk. Ofta samma färg på musen som på ögonbrynen, tror jag.
  • Anonym (Töntigt)

På en kvinna/tjej vill jag absolut ha håret kvar:) ser sjukt och äckligt ut utan. Hår är nice,inga problem vid oral sex alls. Själv trimmar jag mycket lite vid sommar och värme,alltså ej för att jag ej gillar hår eller vill att dicken ska se större ut;) hehe Buske yeeeees !!!!!

• 100kgpappa
    Anonym (x) skrev 2013-02-02 19:21:01 följande:
    Du har inte träffat mej då. Det finns massor av tjejer som har svart könshår ( och tyvärr även på benen..) fast man inte är svarthårig, jag har ljusbrunt hår och är helsvensk. Ofta samma färg på musen som på ögonbrynen, tror jag.
    Jo, känner till ögonbrynsteorin, men tycker inte det stämmer så ofta. Visst finns det, men har inte sett många som jag tycker ser snygga ut helt naturellt, och då är det snyggare med rakat tycker jag.
    Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym (Töntigt)
    lykantrophona skrev 2013-01-31 15:24:33 följande:
    Jag brukar inte raka mig. Eller, bikinilinjen då och då. Jag tycker det är snyggast med åtminstone en del hår. Så om det finns killar som tycker om det, är det väl najs att vi delar smak.

Önskar att det fanns fler som du;) Mvh
  • Lovehurts

F-n va tråkigt att jag aldrig träffar sådana kvinnor.
  • NoteturNomen

Inte träffat mig heller :p

Svart och mycket :s

På huvet har jag väl typ mellanbrunt o är absolut helsvensk.

:)
    Hä löns int' förklar' för dem som int' begrip... (Stenmark)
  • Tom Araya
    sirisdotter skrev 2013-02-02 14:27:49 följande:
    Är det  gammalt påbud -  eller kom det i samband med att tjejer i porrfilmer etc började visa sig rakade?
    Vad tror du, det är en religion vi snackar om?
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-02-02 19:17:54 följande:

Att man idag stöter på helrakade kvinnor i  omklädningsrum,   i porrtidningar är alltså  ett bevis på att islam är på väg att ta över Sverige
    Din tolkning?
Svar på tråden Ny ingång på temat håriga kvinnor