• Anonym (?)

Ny ingång på temat håriga kvinnor

Märker att trådarna kring huruvida håriga kvinnor är sexiga eller inte ökar.

Det står också klart att det finns väldigt många män som tänder på orakat.

Men hur reagerar du kvinna som har ett hårigt underliv på mäns gillande kommentarer till det?

Kan du som kvinna kunna känna dig sexig med en stor buske inför en man, eller är du så påverkad av den rådande normen som säger att rakat är sexigast att du inte kan känna dig bekväm orakad?

• Svar på tråden Ny ingång på temat håriga kvinnor
  • Anonym

Har helt slutat dejta -  vill inte utsätta mig för kliande utväxt, vass stubb etc -  och orakat lär ha blivit äckligt!  Förr sprang Stockholms mest eftertraktade ungkarlar efter mig utan att  visa minsta tveksamhet inför busken!

• lykantrophona

Jag brukar inte raka mig. Eller, bikinilinjen då och då. Jag tycker det är snyggast med åtminstone en del hår. Så om det finns killar som tycker om det, är det väl najs att vi delar smak.

• Anonym (nedklippt)

Ja det är nice, då slipper man tänka lite extra på det. Nog för att jag tycker att om någon skulle bli äcklad av att jag har nedklippt plus ansad, då är det rätt fånigt. Som att jag skulle vägra ens titta på en kille med lite stubb i ansiktet typ. Men som sagt, skönt att det blir mer inne att inte vara helt rakad.

• NoteturNomen
    Anonym (?) skrev 2013-01-31 15:20:29 följande:
    Märker att trådarna kring huruvida håriga kvinnor är sexiga eller inte ökar.

Det står också klart att det finns väldigt många män som tänder på orakat.

Men hur reagerar du kvinna som har ett hårigt underliv på mäns gillande kommentarer till det?

Kan du som kvinna kunna känna dig sexig med en stor buske inför en man, eller är du så påverkad av den rådande normen som säger att rakat är sexigast att du inte kan känna dig bekväm orakad?

Nä, jag skulle inte kunna känna mig sexig med en "stor buske". Oavsett jag hade en man framför mig, eller om det bara handlar om min egen känsla... Jag gillar inte mig själv med håret helt enkelt, och att gilla mig själv är en stor del utav att känna mig sexig.

Jag är rätt så (läs: betydligt mer än de flesta) hårig, och om jag inte rakar bort det mesta så kör jag åtminstone jävligt kort...
    Så då måste jag väl vara påverkad av rådande norm... Fast jag har tagit bort mitt hår lääänge, innan jag ens visste att det var "norm" tror jag Glad
  • Anonym (?)
    NoteturNomen skrev 2013-01-31 15:30:40 följande:

Nä, jag skulle inte kunna känna mig sexig med en "stor buske". Oavsett jag hade en man framför mig, eller om det bara handlar om min egen känsla... Jag gillar inte mig själv med håret helt enkelt, och att gilla mig själv är en stor del utav att känna mig sexig.

Jag är rätt så (läs: betydligt mer än de flesta) hårig, och om jag inte rakar bort det mesta så kör jag åtminstone jävligt kort...
    Så då måste jag väl vara påverkad av rådande norm... Fast jag har tagit bort mitt hår lääänge, innan jag ens visste att det var "norm" tror jag Glad

Men om du nu är hårig av naturen och träffar en man som avslöjar att just det är det sexigaste han vet, om du dessutom älskar den mannen, skulle du ändå inte kunna känna dig bekväm då? Om han tänder på just det du är?
  • Anonym
    NoteturNomen skrev 2013-01-31 15:30:40 följande:

Redan på 50- ooch 60-talet?
  • Anonym (Man)

Matta är bättre ord en än en buske. Tät och välavgränsad är mest uupphetsande

• Anonym (?)
    lykantrophona skrev 2013-01-31 15:24:33 följande:
    Jag brukar inte raka mig. Eller, bikinilinjen då och då. Jag tycker det är snyggast med åtminstone en del hår. Så om det finns killar som tycker om det, är det väl najs att vi delar smak.

Jag får uppfattningen att många kvinnor, särskilt de med lite mer hårväxt, skäms så över det att de har supersvårt att slappna av. Ungefär som att en kille med liten kuk inte kan sluta ha komplex hur mycket tjejen än säger att han duger...

Det är min erfarenhet. Har varit med några som i orakat tillstånd skulle ha haft stora buskar, hur jag än bönat och bett har de inte "vågat" låta den växa ut.
Svar på tråden Ny ingång på temat håriga kvinnor