• mocha8676

    Femtio nyanser av honom..

    Håller just nu på att läser andra boken och tanken slår mig vem som skulle spela Christian grey och Anastasia steele om böckerna blir film. Vilka skådisar passar in enligt dig.. Skulle kunna se Christian bale som Christian grey, även Hugh jackman om han vore ung.. Ana skulle enligt mig kunna spelas av hmm.. Kommer faktiskt inte på någon!

  • Svar på tråden Femtio nyanser av honom..
  • MittNyaLiv

    det enda jag hoppas nu då böckerna blir film är att det inte blir Robert Pattinson o Kirsten Stewart som spelar Christian o Anastasia. 

  • mocha8676

    Matt bromer var ungefär hur jag hade tänkt honom. Dock har jag svårt för Alexis som ana efter Gilmore girls.. :)

  • Ayyla

    Ryan Gosling eller Alexander Skarsgård som Grey tycker jag! Ska fundera lite på vem som skulle passa som Ana..

  • Lillalila

    Christian Bale och tjejen som spelar dottern i Gilmore Girls tycker jag!!

  • Lindsey Egot the only one

    Men filmen kommer bli tafatt om den görs som vanlig film.

  • Anabelle

    Nej nej nej, ingen av dem som Miss Steele! Kommer inte ihåg vad hon heter nu men hon som spelar lillasyrran i "the wedding crashers" och huvudrollen i " The  diary of a shopoholic"! Hon kan verkligen minspela och har samma kroppsspråk och fysik som böckerna beskriver!=)

    Mr Gray? Ja antagligen Bomer eller Goslin! Båda osar sex!=)

  • Dora

    Bradley Cooper (baksmällan) som Christian Grey. Helt perfekt. Precis som jag föreställt mig honom.

Svar på tråden Femtio nyanser av honom..