Oromantiskt förhållande...
Hej alla.
Jag och min fästman har varit tillsammans i tre år och när vi träffades hade han inte haft samlag med någon på flera år. När vi har sex så är det jättebra men saken är den att jag tycker att det är alldeles för sällan.
För en tid sedan så tjatade jag en massa eftersom jag var så frustrerad och jag slutade att prata om det eller att ta initiativ. Det tog lång tid innan vi hade sex igen, nu är det bättre men jag är så himla trött på att jag hela tiden måste ta initiativ.
Dessutom så vill vi båda ha barn nu snart och speciellt jag eftersom jag tyvärr är så oregelbunden och börjar bli frustrerad. Men hur ska jag någonsin kunna bli med barn om vi inte har sex.
Är så himla trött på mitt fruktansvärt oromantiska förhållande. Jag vill att han ska riva av mig kläderna och kasta mig på sängen, inte försöka få bort honom från datorn och planera när vi ska ha sex.
Jag vet att han verkligen tycker om mig och tycker att jag är sexig, han vill bara inte ha sex lika ofta som jag.
Jag vet inte om det är bra eller inte men nu är jag nästan van att inte ha sex, bara en gång per vecka typ, i mitt förra förhållande så hade vi sex hela tiden och det har blivit en väldigt stor omställning.
Försökte vi inte få barn nu och typ har "kommit överens" om att ha sex minst var 3:e dag så har jag ingen aning om hur lång tid det skulle ta innan han tog eget initiativ...