• Anonym (Trött)

Oromantiskt förhållande...

Hej alla.

Jag och min fästman har varit tillsammans i tre år och när vi träffades hade han inte haft samlag med någon på flera år. När vi har sex så är det jättebra men saken är den att jag tycker att det är alldeles för sällan.
    För en tid sedan så tjatade jag en massa eftersom jag var så frustrerad och jag slutade att prata om det eller att ta initiativ. Det tog lång tid innan vi hade sex igen, nu är det bättre men jag är så himla trött på att jag hela tiden måste ta initiativ.

Dessutom så vill vi båda ha barn nu snart och speciellt jag eftersom jag tyvärr är så oregelbunden och börjar bli frustrerad. Men hur ska jag någonsin kunna bli med barn om vi inte har sex.
    Är så himla trött på mitt fruktansvärt oromantiska förhållande. Jag vill att han ska riva av mig kläderna och kasta mig på sängen, inte försöka få bort honom från datorn och planera när vi ska ha sex.

Jag vet att han verkligen tycker om mig och tycker att jag är sexig, han vill bara inte ha sex lika ofta som jag.
    Jag vet inte om det är bra eller inte men nu är jag nästan van att inte ha sex, bara en gång per vecka typ, i mitt förra förhållande så hade vi sex hela tiden och det har blivit en väldigt stor omställning.
    Försökte vi inte få barn nu och typ har "kommit överens" om att ha sex minst var 3:e dag så har jag ingen aning om hur lång tid det skulle ta innan han tog eget initiativ...

• Svar på tråden Oromantiskt förhållande...
  • Anonym (....)

Förstår vad du menar,min sambo är inte heller super porrigt sugen alla dagar heller.... Har lyckats följa ett mönster tack vare mens appen på 3 gånger i veckan.... Men det finns kostilskott att köpa eller som jag gjorde för en vecka sen, köpte nya erotiska oljor mm :)

Jobbar han mkt?

Eller aktiverar han sig för lite?     Mkt som kan spela in på dessa karlar...Vi har varit tillsamans i 11 år & sexet blir bara bättre men lite mindre än jag vill...

• Anonym (Trött)

Han är arbetslös så han borde ju ha tid för sex fast han stressar ju upp sig för allt.

Han är verkligen inte som alla andra killar och det var ju därför som jag blev intresserad från början, han tittar inte på porr, leker inte med sig själv eller stirrar på snygga tjejer på semestern så det är ju egenskaper som jag egentligen tycker om men jag är rädd att sexet kommer att förstöra vår relation. Det är ju inget vi bråkar om men jag känner att det bara är jag som anpassat mig och jag vill ha mer sex.

Vad är det för kosttillskott som man kan köpa?

• Anonym (hm)

Låter nästan som att det är jag som har skrivit det där!
    Är precis samma sak här, mellan mig å min sambo..vi har aldrig sex, vi kramas knappt å pussas knappt heller.
    Jag måste också försöka slita bort honom från sin dator för att jag vill ha sex..han tar aldrig initativet. Och tar han initiativet då ska vi oftast i väg eller så ska vi få främmande...aldrig när det bara är han å jag!

• Anonym (Trött)

Ja, precis.
    I början kysstes vi hela tiden nu är det någon puss om dagen. Vi kysser knappt varandra när vi har sex.
    Jag vet inte om han skäms att ha sex eller nåt liknande för jag blir så otroligt irriterad när han alltid ska hålla på och tönta sig typ som "vad har vi här då? Mmm" de gångerna vi faktiskt har sex, istället för att ta i med hårdhandskarna som han vet att jag gillar. Vet inte om det är så för dig men jag måste bara "skriva av" mig lite.

• Anonym (hm)

haha låter precis exakt som mig å min sambo...konstigt egentligen...

Svar på tråden Oromantiskt förhållande...