Inlägg från: SandraB1985 |Visa alla inlägg
  • SandraB1985

I väntan på att sambon blir redo

fjonkisen!! jag känner precis som du!!!! letade precis upp denna sida och det känns som om jag kan få skriva av mig här.. min sambo vill inte ha barn nu.. han e 22.. jag nyss fyllda 28.. min tid rinne rut känns det som.. förra året fick 5 av mina närmsta vänner barn.. där inkluderar min bror.. för dagen mår jag sååå dåligt.. jag kan inte heller prata med min sambo om det då jag vet att han vill fixa med huset först innan han skaffar barn..detta året fixk han en systerson.. jag grät som en gris för mig själv då jag fick veta attförlossningen ägt rum. jag kunde inte ens le åt det... tycker det e så orättvist allt.. vet en tjej som nyss fått barn, hon har ingen pappa till ungen, han ville inte ha barnet. hon har inget jobb, o bor hos sin pappa.. jag då, jag har allt... dock inte ett fullt heltids jobb, men jag jobbar!!! usch.. mår såå dåligt. nu vill jag sluta med mina p piller.. de har gjort så att jag inte haft mens på över ett år.. men HUR ska jag kunna berätta detta för min sambo utan att känna mig så dum o korkad, som jag känner mig??? kramar till er alla i min situation

• SandraB1985

tack för ditt svar!! jag har funderat på att bara ta denna karta som jag har nu och sen sluta.. men jag vet verkligen inte hur jag ska säga detta till honom...:/ vet verkligen inte... usch känner mig så uppgiven:( jätteglad för din skull att det går din väg

• SandraB1985

ja, äntligen fick jag sagt det...
    det jag fick till svars va "jaha, då blir det inge sex"

:((

• SandraB1985

usch ja, det e hemskt att höra det..
    va hos min bror i lördags.. två små barn va där.. 4 mån och 1 år va dom.. suck va ledsen jag va när jag körde där ifrån... ville inte ens i söndags åka till mina svärföräldrar pga deras barnbarn på 4 mån kunde va där:((

• SandraB1985

ja, han va lite larvig det vill jag med säga.. sedan sa han att själklart ska jag sluta om jag vill... han tvingar mig inte.. jag har ätit i 13 år o vill komma igån med mensen.. den har inte varit regelbunden på många år...
    sp det va iaf skönt att höra av honom.. jag sa med att du e inte så gammal, men tyvärr börjar jag bli äldre för varje dag...

kanske hoppas jag han börjar förstå mig... jag har ocå så svårt att säga nåt utan håller allt för mig själv o gråter för mig själv!

åhh vad glad jag är för din skull!!! fan vad underbart!!!! ))
    ni har då slutat helt med alla skydd förstår jag?

• SandraB1985

önska att det va så här med:(

jag hoppas han lugnar sig med allt som han vill göra.. han e inne på att byta ut köket, men vi har ett riktigt fint kök redan! som absolut inte behövs bytas, förutom att förgen e ROSA
    det gillar han inte..
    jag hoppas verkligen han förstår idag efter vad jag sagt...

• SandraB1985

Underbart!! vill med ha den där pirrande känslan i magen att nåt e på g )

nä, grabbarna förstår nog inte riktigt hur drt går tilm det där...det där med att man faktiskt inte kan få barn alla daar i månaden:p
    o jag själv då! 28 år som knappt känner min kropp eftersom jag gått på piller sen 15...
    måste ju komma i fas med kroppen..

lycka till dig!!

• SandraB1985

så kul att tråden blev lite puffad, o kul att läsa vad man själv skrev då! jag slutade ju med mina piller i oktober, hade mens 2 ggr, blev sedan med barn... vi hade oskyddat sex ca 5-10 ggr o tydligen blev det inprickat precis i rättan tid, dock hafe vi inte planerat något nu!! så här e vi, i v 21 nu och väntar en pojke som kommer heta Charlie!

Svar på tråden I väntan på att sambon blir redo