• Anonym

Vad betyder det när en kille som man inte är tillsammans skickar ett ''<3''

Ja vad tror ni att det betyder när en kille skickar ett ''<3'' om man inte är tillsammans? 

ps och det har aldrig hänt innan.. 

• Svar på tråden Vad betyder det när en kille som man inte är tillsammans skickar ett ''<3''
  • Anonym

alltså . svårt att svara på, är ni liksom på gång till något? . Det kan bara vara så att han skriver så ibland till folk utan att tänka på det. Försöka göra en liten flirt. eller vad som . fråga honom :D

• Anonym
    Anonym skrev 2013-02-02 18:20:20 följande:
    alltså . svårt att svara på, är ni liksom på gång till något? . Det kan bara vara så att han skriver så ibland till folk utan att tänka på det. Försöka göra en liten flirt. eller vad som . fråga honom :D
    Alltså vi ska ses första gången nästa vecka och kolla skräckfilm och mysa :). Jag vet absolut inte men han började skriva det helt plötsligt när vi hade snackat ett tag :).
  • Pastell1983

Han flirtar väll lite....

• Anonym

då försöker han nog flirta lite. ;)

• Frontline

Jag skickar ofta ett sådant till mina tjejkompisar, skriver dom på facebook och är lite nere så skickar man iväg ett hjärta, när man avslutar en konversation kan man avluta med det..
    Det behöver ju inte betyda nåt speciellt för det..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym

Svårt att svara på när man inte vet hur han är som person och hur mycket han annars brukar använda hjärtan. Är han en sån som överdrivet använder hjärtan till höger och vänster, ja då menar han inget speciellt. Men skriver han aldrig annars hjärtan till folk, då försöker han antagligen flirta.

• mrsStatham

Och som vanligt är det inte tjejen i filmen som skrivit brevet

Bara två saker är oändliga
  • Anonym
    mrsStatham skrev 2013-02-02 19:07:49 följande:
    Och som vanligt är det inte tjejen i filmen som skrivit brevet
    När folk skriver sådär här i forumet kan jag inte låta bli att undra om ni insinuerar att trådstartaren skriver i tvärtomspråk (i det här fallet: är det killen i fråga som funderar på att skicka ett hjärta till en tjej och undrar hur hon kommer ta det? ELLER tycker ni att trådstarten hör hemma i lågstadiet? Skrattande)
  • kvinna 34

Han är kär i dig såklart(-:

Svar på tråden Vad betyder det när en kille som man inte är tillsammans skickar ett ''<3''