• a j 91

Gratis startpaket

Hämtade ut kronans box idag och vet inte, men att sakerna i skulle vara värt 200 och kupongerna 1000 tycker jag är att överdriva!
    Ett paket våtservetter och lite små prover? Våtservetterna kan väl va värda vad dom kostar men miniförpackningar av prover tycker jag inte man kan säga är "värda" något..

Kupongerna var ganska löjliga:
    50% på clearblue fetilitetsstickor(ord pris 395) om man köper monitorn samtidigt för 1600?! Vem som är gravid behöver det? 
    25% på en nässug med ordpris 99
    20% på valfri weleda-produkt
    20% på en salva mot mjölkskorv med ordpris 89
    25% på valfri produkt ur kronans produktserie för barn
    25% vid köp av två sebamed produkter
    7 kr rabatt på bepanthen
    15 kr rabatt på dagkräm med ordpris 175
    31 kronor rabatt på hårinpackning

Nää, värd 1200 kronor skulle jag VERKLIGEN INTE vilja säga att boxen är!!! 

• a j 91

På ett sätt tycker jag ändå man FÅR gnälla när det är gratis.
    Att ge någon en papplåda med prover och i utbyte få vår e-mail och postadress som dom sedan kan sälja vidare till andra företag, är en ganska bra deal för företagen.

Att dom tex skickar med gamla tidningar som dom fått tillbaka från butiker som inte blivit sålda osv är också snällt, men samtidigt så är det ju somsagt inget dom förlorar pengar på.

Nu har jag ju valt att hämta ut dessa boxar själv, men såhär i efterhand känner jag attt jag nog inte hade gjort det om jag hade vetat vad som var i. 

• a j 91
    Trixxy skrev 2013-05-31 10:11:58 följande:
    "produkterna i Babygåvan är ca 200 kr, värdet på erbjudandena är ca 1 000 kr."

CIRKA betyder på ett ungefär. och sen står det inte 1200:- någonstans.

tycker ändå man skall vara tacksam, det är ändå en gåva! tycker ändå vissa utav er är lite kräsna  
    200+1000 blir ju 1200.
    Om produkterna är värda 200 och kupongerna 1000 blir ju värdet 1200. Cirka. 
Svar på tråden Gratis startpaket