Inlägg från: watership down |Visa alla inlägg
  • watership down

Gratis startpaket

Älva1973 skrev 2013-04-29 21:08:11 följande:
    Här är mitt innehåll från Apoteksgruppen, känner mig väldigt nöjd med den. Kändes som ett fylligt innehåll.
    Dels var det fyra tidningar i fullformat samt diverse provförpacknigar, ett paket tugg och två nappar. Fick inte så mycket rabattkuponger, men 15% på allt på lekmer.se

Här är bilden:

den där rosa flodhästen var väldigt poppis här hemma, vi fick den till vår förra unge :) hämtade ut mitt från Apoteksgruppen igår. Det var inte något set från sebamed utan bara två produkter. bara en pappatidning, inget tuggimmi. däremot pysventil och weleda baby ansiktskräm.
  • watership down

åh vad kul :)

fast jag är inte så mycket för de där bamseprodukterna med perfym i. annars verkar det ju vara bra innehåll!

• watership down

Det var ju perfymfritt Bamse-produkten, vad bra :) Så det ingår både perfymerade produkter och operfymerade. Fick inte heller nån tidning

• watership down
    watership down skrev 2013-05-30 14:01:42 följande:
    Det var ju perfymfritt Bamse-produkten, vad bra :) Så det ingår både perfymerade produkter och operfymerade. 
    menar att det ingår det i Bamse-serien alltså :)

• watership down

Jag mailade allt för föräldrar för det har gått jättelång tid för mig. Fick svar att det kommer om 1-2 v

Svar på tråden Gratis startpaket