• Flikkan

Gratis startpaket

När har ni hämtat ut något som allra tidigast?

• Flikkan

Kronans Babygåva 2013OBS! Lansering flyttad till tisdag 28 maj.

Med Babygåvan vill vi på Kronans Droghandel hälsa både det nyfödda barnet och de nyblivna föräldrarna välkomna till världen!

Jag som var så nyfiken! ;)
    Jag vill hämta ut saker nu. Är dock bara i vecka 7 :)
    Hur tidigt får man hämta ut på ex. Barnenshus? M.m?

• Flikkan
    Älva1973 skrev 2013-05-27 16:55:15 följande:
    Många som favoritar... har ni hämtat ut några paket än och vill dela med er av innehållet? Kronans Droghandel släpper sitt babypaket imorgon. Det var tydligen lite försenat. Men från och med imorgon kan man  beställa det och hämta i deras butiker :)

Jag skrev det igår! Hihi jag är så nyfiken på vad det är i dom nya. :) Tror du jag kan hämta ut mina boxar nu från alla ställen går in i v. 8 på torsdag bara!
  • Flikkan

Vad är det för kuponger i? Eftersom det ska vara av ett värde för 1000kr

• Flikkan

Hämtade ut kronans igår och fick hem allt för föräldrars paket idag! Gud vad snabba dom var det skulle ta 4 veckor skrev dom och jag beställde torsdags förra veckan :)

• Flikkan
    Älva1973 skrev 2013-06-04 21:52:32 följande:
    Flikkan: så fuskigt ;), jag beställde allt för föräldrars paket för 5-6 veckor sedan och har inte fått det än. Men mejlade dem idag.

Ojdå! Men när jag beställde skulle man ju få en handkräm att hämta ut med kupong och något mer typ en olja, nu finns inte det ens på hemsidan? :( Jag som såg fram emot weledas olja!
  • Flikkan

Jag behövde inte ha något medlemskort eller skaffa ett gratis på plats!

Tog min body lämnade kupongen och gick därifrån :)

• Flikkan

Hej är det någon av er som hämtat ut babyboxen till exempel?
    Och sedan fått hem massa gratis saker i brevlådan utan förvarning och ej från vem?

Detta har hänt mig 3 ggr på 1 vecka nu :)

• Flikkan

Har fått prover från medela, napp från nuk,
    Och dag vart jag hellycklig haha.
    Fick en röd box med våtservetter i som man har i skötväskan från huggies.
    Har skrivit till huggies i USA om en sån samt en stor till skötebordet tyvärr kunde dom ej skicka nu.
    Och nu fick jag detta ifrån Sverige ej från huggies utan något som hette: mörkö detaljhandel.
    Nappen kom från barnartiklar?

i1308.photobucket.com/albums/s614/Waankel/AA691A9E-CF3D-45C2-8E39-04EBC0769787-10675-00000D8FF7DFCC39_zps655c62fc.jpg

• Flikkan

Såg att när man lämnade Sina uppgifter för babyboxen så kunde företag skicka varuprover.

Detta såg jag i torsdags då jag hämtade den på barnens hus.
    Och nu fick jag 1 sak.

Nappen och medela samt massa salvor måste vara för någon annan box jag hämtat ut.

Vet någon av er om någon man kan få från USA?
    Dom är verkligen hur mycket som helst där för gravida. Tydligen hör man av sig till företagen men inte alltid dom kan skicka av någon anledning? Kanske om man säger att man kan stå för frakten själv?

• Flikkan

Vet inte vilka dom är och inga man kan kontakta dom bara skickade. För att jag hämtat ut babyboxar!

Det kommer automatiskt som det verkar iaf till mig!

• Flikkan

Jag skrev till babybox och klagade då man skulle få 2 gratis månader på lovefilm och när jag skulle regga mig då har dom lagt ned. Jag fick egentligen inget annat än 1 blöja och rabatter som man ändå behövde betala nästan fullt pris. Dom bad om utsökt och idag fick jag en ny box från babyproffsen. Fick en lilla handduk i bambu från trygghansa, en haklapp med ett lejon på, ett stort paket med våtservetter, comviq kontantkort, 1 blöja, en liten tub tandkräm. Sedan likadana rabattkuponger. En ny tidning den var bra!

• Flikkan

[quote=70562378][quote-nick]Malaika skrev 2013-07-23 21:45:41 följande:[/quote-nick][/quote] Man ser inte vad du har skrivit?

Svar på tråden Gratis startpaket