Gratis startpaket
Jag har beställt kronans idag och ska hämta det imorgon om de har det inne i butiken.
afroditekissen: Ser ut som ett bra innehåll 
Alorna. Trist att du inte fick tidningen 
Jag har beställt kronans idag och ska hämta det imorgon om de har det inne i butiken.
afroditekissen: Ser ut som ett bra innehåll 
Alorna. Trist att du inte fick tidningen 
Hämtade ut mitt paket från kronan idag. Personalen blev överlycklig att få lämna ut det. De är dessutom helt nyöppnade sedan en vecks tillbaka :)
Ingen tidning, men allt enligt ovan. Kan lägga upp bild sedan.
Greeneyes: det brukar vara bra datum på dessa typer av produkter. Tidigast går våtservetterna ut, 2014-09. Schampot 2015 och seba med stod inget datum. Du kan nog lugnt beställa och hämta ut :)
a j 91: har du hämtat ut de andra två? Om inte så kan jag meddela att babybox var sämre. Apoteksgruppen var riktigt bra, där fick man bland annat fyra tidningar. Jag har lagt upp en bild innan. Men med Kronans fick man ändå två fullstora förpackningar av babyrelaterade produkter.
Jag jan hålla med dig om att värdet inte riktigt är vad de säger, men bra gratissaker var det i alla fall :)
Jag är tacksam :)
Det stämmer det aj91 säger, man lämnar ut sina kontaktuppgifter så man får en hel del påringningar och mejl. Lite kan det ju få kosta för företagen att man ger ut uppgifterna ;)
Babyboxen är det företag där ens uppgifter används flitigt, och deras box var den minst värdefulla.
Man kan göra som Greeneyes säger och använda en slask-mejl.
Jag har inget emot att få gamla nummer av tidningar jag ändå inte läst tidigare.
Jag har ännu inte fått något från Allt för föräldrar. Det står att det kan ta upp emot fyra veckor, men det har gått det nu för mig. Kanske får kontakta dem och fråga så det inte blivit något fel.
De kanske har en försening på alla paketen då? Ingen brådska för min del, kan vänta lite till.
Här är bilden på min gåva från Kronans. De flesta verkar fått samma innehåll.

Flikkan: så fuskigt ;), jag beställde allt för föräldrars paket för 5-6 veckor sedan och har inte fått det än. Men mejlade dem idag.
Nu fick jag svar på mitt mejl som jag skickade till Allt för föräldrar, för andra gången. De har tydligen skickat paketet och jag ska höra av mig igen om 3-4 veckor om det inte kommer. Snacka om lång leveranstid.
Loelle, har inte fått det heller ;)
En body och lite rabatter hade inte varit helt fel :D
Yrja, ja det är ju tråkigt bär man bor på liten ort. Men om du åker iväg någon gång så kan man ta med sig utskriften man får på mejlen till boxarna. De går nog även att hämta ut efter bebis är född också.
Har inte hört om medlemskort på kappahl, men däremot MedMera-kortet på Kronans Droghandel. Jag hade tur att kronans precis öppnat för jag bor, annars fanns den inte.
Flikkan, nej det har inte hänt mig. Däremot gått en del mejl från olika företag. Vad har du fått?
Konstigt, jag har inte fått något hemskickat. Hämtade min box på barnens hus om det nu spelar roll. Men roligt för er som får överraskningar i brevlådan :D
Hade fått från allt för föräldrar. Tänkte hämta ut bodyn vid tillfälle. Står att man ska vara medlem, men det spelar ingen roll, jag hår gärna med.
Maria: jag har inte sett om Apoteket AB har ett, däremot har kronans Droghandel ett om msn har MedMera-kortet.
Sherita: jag tog också prenumeration på tidningen och skulle få biobiljett. Den kom i brevlådan i ett separat kuvert samtidigt som jag fick tidning nummer två. Tog ganska länge innan första numret dök upp.

Flikkan: mitt paket från babybox var också lite av en besvikelse gös alla kuponger hade gått ut samt att det inte var så mycket bebisrelaterat förutom 4st blöjorovet och en provpack våtservetter. Fick även trosskydd och mjällschampo. Så helt tomt var det inte. Boxarna från apoteken tyckte jag var bättre.
Sherita: på barnens hus får man köpa en för 99kr när man hämtar ut babyboxen.