Inlägg från: Anonym (Lena) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lena)

Högklackat på olämliga platser

Råkade se och läsa en väninnas vänns inlägg på facebook  hon hade varit på marknad med sim man och barn och hade lagt upp en bild på sina skor hon hade haft på sig trött i fötterna men det fungerade med klackarna i gräset med . Hur fan tänker man drar på sig obekväma skor och drar på bil träff liksom i dont get it

• Svar på tråden Högklackat på olämliga platser
  • Anonym (Lena)
    Tattyn skrev 2013-02-04 20:35:29 följande:
    Trött i fötterna är inte detsamma som att personen burit obekväma skor. Ont i fötterna är inte ens detsamma som att personen burit obekväma skor. Efter en heldags gående och stående är de flesta trötta och ömma i fötterna oavsett vilka skor de råkade ha på sig.
    Ett par av min absolut bekvämaste skor alla kategorier hade 13 cm klack. Döm inte skon efter klacken.

Jo men det kan ju knappast vara bästa skor att gå runt i på en skitig gräsplan förstår om man har högklackat på fest

eller så men ute så här på en bilträffs marknad jag fattar det inte .

Hur en 13 cm klack skulle va bekvämare än en platt sko förstår jag inte     
  • Anonym (Lena)
    johanssone skrev 2013-02-04 20:31:07 följande:
    Jag förstår inte varför man startar en tråd om någon annans val av skor, låt henne ha det hon vill känner jag rent spontant
    klart hon får ha vad hon vill tycker bara det inte är dem mest lämliga skor med tanke på var hon hade varit höga klackar är ju inte bra för fötterna så är det bara
  • Anonym (Lena)
    La Lola skrev 2013-02-04 20:44:46 följande:
    Oj, rena rama sommaren...
    Är hon utomlands?

Nä fotot var taggat på facebook var i från sommras
  • Anonym (Lena)
    soetnoet skrev 2013-02-04 20:49:44 följande:
    Men.. Den där bilden var med i en annan tråd som handlade om skor..

var hittade du den
Svar på tråden Högklackat på olämliga platser