Anonym (Erfaren Man) skrev 2013-02-05 23:29:44 följande:
kvinna; nej jag föredrar en kk som jag tycker är attraktiv, men det måste inte absolut vara ett särskilt attraktivt utseende.
Det är ju den sexuella upplevelsen och tillfredsställelsen som är det viktigaste mellan oss och då finns så mycket mer som har betydelse än just utseendet! Ska vi vara helt ärliga så finns ju exempel när ett vacker utseende har varit till hinder för en god sexuell upplevelse...
Hon kan se kåt ut utan att vara direkt vacker

, hon kan vara attraherande för mig genom att vara kåt, åtrå mig, bekräfta mig och tända väldigt mycket på mig. Även sådant, och mycket annat, är attraherande för mig. Många gånger kan sådant gott och väl betyda mer för mig, när det gäller en kk, än ett direkt attraktivt utseende.
Men när det gäller min älskarinna så föredrar jag även att hon har ett direkt attraktiv utseende, alltså att jag tycker att hon är snygg/vacker.
Hoppas du nu kan förstå hur jag menar?
Fast kanske denna skillnad präglas starkt av ett manligt perspektiv? Dock känns det för mig som om mina kk har haft ungefär samma uppfattning och värdegrund(?).
Ja. jag förstår vad du menar. Tror jag

. Jag tror nog att fler män än kvinnor tänker som du, generellt sett. Jag känner igen resonemanget om jag nu uppfattat det rätt. Men du måste vara attraherad av den icke så fagra damen fattar jag det som, och attraktionen baseras på att hon är kåt på dig, för att uttrycka det enkelt? För egen del räcker det inte att en man är kåt på mig, jag måste tycka att han är attraktiv/ sexig även om han inte är typiskt snygg.