• blackmascara

Jag "darrar" under sex

Hej alla!
    Jag har en funderingen. Har träffat en kille i några veckor nu. Och det är så att under sex skakar/darrar jag.
    Men detta händer extra mycket med just honom. Hände inte så ofta med de andra sex partners jag haft. 
    Men det händer kanske 80% av alla gånger jag har sex med honom.
    Jag undrar vad det kan bero på? Har kollat runt på andra forum och det står att det kan bero på att jag är trött i musklerna efter att jag har rede eller dylikt. Men jag skakar inte bara då utan jag skakar hela tiden i hela kroppen.
    Han verkar gilla när jag gör det av någon anledning.
    Jag tycker det är otroligt skönt och känner inte just något obehag. Men ibland kan det bli så skönt att det blir nästan jobbigt och jag ber honom sluta. Vad händer om jag skulle fortsätta? Försvinner det jobbiga då?
    Tacksam för svar 

• Svar på tråden Jag "darrar" under sex
  • Anonym

jag brukar darra och skaka när sexet är bra och intensivt, om det är mycket känsloladdat. Oftast eskalerar darrningarna till att jag gråter eller skrattar efter orgasmerna.

• blackmascara

wow gråter eller skattar? Det har jag inte varit med om. Men kan bero på att jag sällan får orgasm.
    Hur menar du med intensivt och känsloladdat. Vill kunna relatera så bra som möjligt till det du skriver:) 

• lykantrophona

När jag hade svårt att få orgasm, men var väldigt nära under en lång tid, så brukade jag skaka mycket... om jag minns rätt. Var ju ett tag sen.

• sandylove

Du e nog helt enkelt bara helt jävla sprängkåt tror jag

• Jellybeanbaby
    Anonym skrev 2013-02-06 20:55:04 följande:
    jag brukar darra och skaka när sexet är bra och intensivt, om det är mycket känsloladdat. Oftast eskalerar darrningarna till att jag gråter eller skrattar efter orgasmerna.
    Åhh. gråta har jag inte gjort (än), men skratta har jag gjort. Alla spänningar i kroppen bara släpper...
    ?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
  • blackmascara

Jag har faktiskt börjat skratta en gång men var mest för att det hände en rolig sak. Om jag minns rätt slutade jag darra ett tag då:)

• Anonym (science)

Jag får alltid nervryckningar vid orgasm, kan även få det vid massage eller akupunktur på helt andra ställen på kroppen.

Ser det som ett tecken på att jag är fullt avslappnad och har lätt att återställa de små signalerna som springer där i nervtrådarna.

Bästa orgasmen är även emotionell, då gråter jag inom tio sekunder efteråt, fast jag är glad.

Lilla döden när man får kortslutning i hela hjärnan av njutning och faller baklänges i en spiral genom rymden innan allt blir svart en liten stund är också skoj, men det händer mig väldigt sällan.
    --
    Jag vet att man kan få kortslutning i hjärnan även av smärta (tappar balansen och sen svimmar man), om man överbelastar de nervreceptorerna, det hade en vän vid ett par tillfällen och det är hemskt, men det är väl helt logiskt att närapå samma sak skulle kunna ske vid stor njutning?

• MissFine

Jag brukar bli alldeles darrig i benen efteråt. Måste helt enkelt vila en stund för benen bär mig inte. Och skratta, ja, det har hänt. När det blir så otroooligt skönt och intensivt att man nästan inte orkar med mer... Då kan det hända att jag skrattar.

• blackmascara
    Anonym (science) skrev 2013-02-06 22:14:50 följande:
    Jag får alltid nervryckningar vid orgasm, kan även få det vid massage eller akupunktur på helt andra ställen på kroppen.

Ser det som ett tecken på att jag är fullt avslappnad och har lätt att återställa de små signalerna som springer där i nervtrådarna.

Bästa orgasmen är även emotionell, då gråter jag inom tio sekunder efteråt, fast jag är glad.

Lilla döden när man får kortslutning i hela hjärnan av njutning och faller baklänges i en spiral genom rymden innan allt blir svart en liten stund är också skoj, men det händer mig väldigt sällan.
    --
    Jag vet att man kan få kortslutning i hjärnan även av smärta (tappar balansen och sen svimmar man), om man överbelastar de nervreceptorerna, det hade en vän vid ett par tillfällen och det är hemskt, men det är väl helt logiskt att närapå samma sak skulle kunna ske vid stor njutning?
    När jag är riktigt kåt ibland darrar jag också. Samt att det kan svarta framför ögonen och jag försvinner på något sätt från nuet. Är det de du menar att få en kortslutning i hjärnan?
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-06 21:42:38 följande:
    Åhh. gråta har jag inte gjort (än), men skratta har jag gjort. Alla spänningar i kroppen bara släpper...
    Jag gråter oftare än jag skrattar, men det är alltid glädjetårar. Och som du säger, det känns som en rejäl urladdning av energi, känslor och spänningar.
  • P30

När jag darrar, då är jag riktigt kåt, förmodligen i kombination med att jag är lite nervös, det kan hända första gångerna jag är med någon ny. Jag rycker också, framför allt av en vass nagel sakta dragen över mitten av ryggen, känsliga fingertoppar över ljumskarna eller över bröstet.

Så - för mig är det ett kvitto på att jag verkligen lever, varje sådan upplevelse brukar bli ett minne för många år framåt! :)

Tur att jag har en sambo som låter mig få träffa andra emellanåt! 

Om du gör som du alltid har gjort får du det resultat du alltid fått.
  • Anonym

Jag spänner benen och darrar/skakar i regel rätt intensivt i hela undre delen av kroppen när jag närmar mig orgasm.. :)

• Anonym (vibrerar)

Jag skakar, vibrerar och kan inte gå för benen viker sig efter en riktigt skön orgasm. Brukar kunna bli några tårar ibland också. 

Sambons smekningar gör att jag skakar i kroppen också även innan orgasmer.   

• Anonym (Prodigio)
    Anonym (vibrerar) skrev 2013-02-07 23:23:30 följande:
    Jag skakar, vibrerar och kan inte gå för benen viker sig efter en riktigt skön orgasm. Brukar kunna bli några tårar ibland också. 

Sambons smekningar gör att jag skakar i kroppen också även innan orgasmer.   
    Jag ryser och darrar i hela kroppen, speciellt längs ryggen ända upp och allt svartnar totalt. Ett par tjejer jag var tillsammans med, inte samtidigt, hände det ibland att de kröp nästan in på toa för att kissa efterår, De darrade nåt kopiöst och var halvt borta efteråt.
Svar på tråden Jag "darrar" under sex