Någon med barn som har körtel bakom näsan ? Adenoid/polyp
Min yngre son är opererad vid två års ålder. Han snarkade och hade apnéer, vilket störde hans sömn oerhört . Ja, han kräktes också i samband med förkylningar samt mat- och dryckstrejkade..
Min yngre son är opererad vid två års ålder. Han snarkade och hade apnéer, vilket störde hans sömn oerhört . Ja, han kräktes också i samband med förkylningar samt mat- och dryckstrejkade..
Hmm.. hans antal förkylningar var nog rätt normalt med tanke på att storebror drog hem från dagis och sen hans egen start på dagis som etttåring.. Kräkningarna kunde hålla i sig i två veckor efter varje förkylning minns jag. Mat/dryckstrejken var inte lika påtaglig, bara när förkylningen var som värst.
Hans viktuppgång var ok, han är till största delen uppfödd på flaska så bvc ville ju alltid banta honom (men det är en annan historia).
Hur gammal är din son?
Jag lider med dig. Jag hoppas ni snart får tid för op.
Ja, flaskan är ett elände, så testa er fram bland olika pipmuggar så kanske det går lättare.
Hör med läkarna om det finns något du kan ge i väntan på op, exv kortisonspray kanske hjälper?