• nyistan4

Ensamstående småbarnsföräldrar Östergötland?

Hej!

Jag undrar om det finns några, som liksom jag, är ensamstående föräldrar i Östergötlandstrakten?  Jag och min lilla pojke skulle gärna träffa andra ensamföräldrar för fika och promenader.

Hör av er! :)

• Svar på tråden Ensamstående småbarnsföräldrar Östergötland?
  • mammatillenzo

Hej! Är ensam mamma till en kille som är stax över året. Vi bor i Linköping. Dock har han börjat förskolan och jag pluggar men hittar gärna på något på eftermiddagarna:) var bor ni och hur gammal är din son?

• nyistan4
    mammatillenzo skrev 2013-02-11 19:46:16 följande:
    Hej! Är ensam mamma till en kille som är stax över året. Vi bor i Linköping. Dock har han börjat förskolan och jag pluggar men hittar gärna på något på eftermiddagarna:) var bor ni och hur gammal är din son?
    Hej!

Förlåt att det tagit sådan tid innan jag svarat! Har helt glömt av denna tråd.

Min pojke är 2 månader och vi bor i Skäggetorp. Vi går på öppna förskolan ibland i veckorna men annars är jag ganska uttråkad av att bara gå hemma och skulle gärna gå på promenader eller hitta på något.

Hur ser din vardag ut? Vad pluggar du?

Någon veckodag som funkar bättre för dig? Jag kan egentligen ses närsom.

• nyistan4
    mammatillenzo skrev 2013-02-11 19:46:16 följande:
    Hej igen! Är du kvar på familjeliv? Vore kul att hitta på något. Hör gärna av dig.
Svar på tråden Ensamstående småbarnsföräldrar Östergötland?