Inlägg från: YokohamaNr2 |Visa alla inlägg
  • YokohamaNr2

"oansvaiga" engelsmän

Njaa kan båda hålla med och inte hålla med håller med om termometer tex, det tyckte min man var totalt onödigt. Däremot vindruvor har mina barn ätit hela från början. Däremot tyckte min man att det var i närmaste övergrepp när vi var hos min bror och de inte hade flytande alvedon utan en stoppa in där bak sak vad det nu heter. Supp?

Däremot ser jag hela tiden barn som sitter huller om buller i bilar och det tycker jag känns obehagligt. Min son frågade häromdagen när jag hämtade från skolan, han är 4.5 år varför hans klasskompis inte behövde säkerhetsbälte? Hon satt typ uppflugen på hatthyllan i bilen och vinkade till oss....

Skolan  är ju en helt annan femma när det gäller säkerthet dock där har ju Health and Safety gått aldeles för långt. Våra barn får inte vara ute när det regnar för mycket, minsta frost på marken osv osv, skitlöjligt men då finns det ju föräldrar som stämmer skolan om deras gulleplutt skulle råka ramla och slå sig

• YokohamaNr2

Hopppsan såg just att tråden var lite gammal....ja ja kul samtalsämne i vilket fall som helst

Svar på tråden "oansvaiga" engelsmän