• Anonym (hmm..)

"Jag hör av mig"..

Var det sista han sa. Det var för sex veckor sen.. När ger man upp?

• Svar på tråden "Jag hör av mig"..
  • Takex

Sekunden en killen säger "jag hör av mig" så ger man upp.

Det var väl ändå en dejt inte ett eventuellt bilköp.

• Anonym

jag har lite samma problem med en kille faktiskt.
    vi hörs väl då och då via facebook men det är jag när jag skriver.
    som takex skriver, man ska väl släppa det omgående.
    men fan vad svårt det är när man verkligen gillar någon... 

• missan75

Efter 6 veckor ger man absolut upp. Personligen hade jag gett upp efter 1 vecka.

• Anonym (hmm..)
    Anonym skrev 2013-02-09 13:29:58 följande:
    jag har lite samma problem med en kille faktiskt.
    vi hörs väl då och då via facebook men det är jag när jag skriver.
    som takex skriver, man ska väl släppa det omgående.
    men fan vad svårt det är när man verkligen gillar någon... 
    Precis.. Vi är ju iofs kompisar sedan flera år och kompisar hör ju av sig ganska sällan ibland men jag trodde att det skulle hända ngt mer nu då han pratade om att vi skulle träffas..
  • Anonym (hmm..)
    missan75 skrev 2013-02-09 13:50:10 följande:
    Efter 6 veckor ger man absolut upp. Personligen hade jag gett upp efter 1 vecka.
    Gav upp efter tre veckor en gång med en annan kille som lustigt nog började höra av sig strax efter och blev sedan väldigt på..
  • Anonym
    Anonym (hmm..) skrev 2013-02-09 13:51:00 följande:
    Precis.. Vi är ju iofs kompisar sedan flera år och kompisar hör ju av sig ganska sällan ibland men jag trodde att det skulle hända ngt mer nu då han pratade om att vi skulle träffas..
    ja det är skitjobbigt.
    jag har frågat killen rakt ut vill du ses? gillar du mig?
    får alltid svaret ja absolut. men just nu är det mkt på jobbet etc etc
    så vi får väl se.
    han sa att han hade sjukt mycket en månad frammåt....
    it sucks! 
  • Anonym (hmm..)
    Anonym skrev 2013-02-09 13:53:48 följande:
    ja det är skitjobbigt.
    jag har frågat killen rakt ut vill du ses? gillar du mig?
    får alltid svaret ja absolut. men just nu är det mkt på jobbet etc etc
    så vi får väl se.
    han sa att han hade sjukt mycket en månad frammåt....
    it sucks! 
    Typ samma här. Tror att de bara vill vara "snälla". Slingrar sig. Konstigt nog ser han verkligen ut att gilla mig när vi väl träffas..
  • Anonym (hmm..)
    Takex skrev 2013-02-09 13:27:57 följande:
    Sekunden en killen säger "jag hör av mig" så ger man upp.

Det var väl ändå en dejt inte ett eventuellt bilköp.
    Bra liknelse.
  • Anonym
    Anonym (hmm..) skrev 2013-02-09 14:15:07 följande:
    Typ samma här. Tror att de bara vill vara "snälla". Slingrar sig. Konstigt nog ser han verkligen ut att gilla mig när vi väl träffas..
    ja men eller hur.
    men jag kan bara inte begripa varför.
    jag har gett snubben sååå många utvägar.
    jag tror att han inte själv vet vad han vill.
    sen har jag nog börjat inse att man inte ska dejta folk som jobbar inom vissa yrken.
    tiden finns inte riktigt.
    men jag vet inte. jag har så svårt att släppa på hoppet.

• Anonym (hmm..)
    Anonym skrev 2013-02-09 14:20:53 följande:
    ja men eller hur.
    men jag kan bara inte begripa varför.
    jag har gett snubben sååå många utvägar.
    jag tror att han inte själv vet vad han vill.
    sen har jag nog börjat inse att man inte ska dejta folk som jobbar inom vissa yrken.
    tiden finns inte riktigt.
    men jag vet inte. jag har så svårt att släppa på hoppet.

Jag med! Så förvirrande när han själv föreslår att man ska träffas men sen rinner det ut i sanden. Han är oxå en väldigt upptagen person med tusen järn i elden. Svårt att ge upp när man inte riktigt vet om det verkligen är obesvarat eller inte..
  • Anonym
    Anonym (hmm..) skrev 2013-02-09 14:43:52 följande:
    Jag med! Så förvirrande när han själv föreslår att man ska träffas men sen rinner det ut i sanden. Han är oxå en väldigt upptagen person med tusen järn i elden. Svårt att ge upp när man inte riktigt vet om det verkligen är obesvarat eller inte..
    I hear ya!
    någonstans känns det som att det är så enkelt att bara säga nej jag vill inte, man behöver inte ens möta personen. kan skicka ett chattmeddelande.
    så jag vet inte.
    för min del lär jag väl hålla ut en månad iaf.
    för då ska det enligt honom ha lugnat ner sig...
    men det känns onekligen som man kommer bli bränd. 
  • fläta
    Anonym (hmm..) skrev 2013-02-09 14:43:52 följande:
    Att han inte hört av sig på sex veckor tycker jag är en väldigt stark indikation på att intresset är obesvarat.
  • Anonym (hmm..)
    fläta skrev 2013-02-09 14:56:41 följande:
    Att han inte hört av sig på sex veckor tycker jag är en väldigt stark indikation på att intresset är obesvarat.
    Ja det är ju iallafall inte som mitt. Har dock haft en känsla av att det är ngt som hindrar honom eftersom han verkar så på när vi väl ses..
  • Anonym

Han är totalt ointresserad. Han är kanske intresserad av någon annan..
    eller ser dig som en kompis. Ja, ge upp, gå vidare i livet och lägg inte en sekund till av ditt
    liv åt att tänka på honom. Slösad tid på ngt som inte kommer leda någon vart. Hade han varit intresserad
    hade han hört av sig samma dag, nästa dag eller senast inom några dagar. Du kan hitta en annan bra man!

• Anonym

har han inte hört av sig öht på sex veckor?
    har du hört av dig till honom? 

• Takex

He's just not that into finns som film men jag rekommenderar boken mer, kommer hjälpa dig spara då mycket känslor och energi.
    Killar säger mycket för att inte göra oss ledsna och på ett sätt ljuger dom inte för i en sån här situation tycker dom inte illa om "oss" heller.

När två människor verkligen gillar varandra då blir det av, då är det inte "mycket på jobbet" :)

Svar på tråden "Jag hör av mig"..