Hatar min födelsedagspresent!!
Jag fyllde 25 år häromdagen. Jag bestämde att inte ha nåt större tjohej utav det hela, utan bara ha födelsedagsfika med dom närmaste. Det var jag, min man, våran dotter och svärföräldrarna. Egentligen så är jag inte särskilt kräsen utav mig när det gäller presenter och överraskningar, men... Min man hade köpt mig en jävla VÄCKARKLOCKA i 25-års present! Visst, jättebra. Den hjälper en att komma upp på morgonen, men skälet till att jag är besviken är att jag redan har en väckarklocka, en nästan exakt likadan (den min man hade köpt var bara ett annat märke.)
Jag undrade om det var det bästa han kunde komma på. Varpå han svarade att väckarklockan var jättedyr (kostade tydligen runt 500 kronor). Alltså om den förbannade väckarklockan kostade såpass mycket, var det de bästa han kunde komma på? Bara för att karln själv är teknik-intresserad så är jag det också rent automatiskt bara för att jag är hans fru. Eller? Han vet ju vad jag brukar vilja ha och är intresserad utav. Under hans födelsedagar eller under jul så brukar jag engagera mig, och inte t.ex. gå och köpa nån jävla tjejparfym eller ögonskugga till honom!
Egentligen är det lite lustigt på sitt sätt också. Vet inte om jag ska skratta eller bara bli irriterad eller rent utav förbannad. Hade faktiskt förväntat mig någonting annat... Haha.
Har ni också fått presenter som ni har blivit riktigt besvikna på?