• Meddelande borttaget
  • Anonym

Jag och min sambo har inte haft sex på ca 4 månader, och det är för att HAN inte verkar intresserad. I början av vårt förhållande (1,5 år sen) hade vi grymt sex, porrigt och riktigt sexigt. Att gå från det till inget alls är liksom....va?

Han säger mest att han är trött.

Jag är säker på att han inte är otrogen men undrar varför sexlusten bara är väck? Det ger mig dåligt självförtroende, men när jag tar upp det med honom säger han bara att jag är sexig och att han ska bättra sig, det händer dock inte.

Har fördomar om att det är ovanligt med män som inte vill så ofta.

• Anonym

Här är en till vars man inte ville så ofta. Tills jag hade en affär (utan hans vetskap). DÅ blev han plötsligt intresserad av sex(!). Det gick några år. Och så hade jag en affär till (inget samlag, men en hel del oralsex och hångel). Samma sak igen. Tyvärr fick jag känslor för mannen i den senaste affären, ingen av oss vill väl sätta punkt helt men just nu ligger affären i träda. Så, FL-medlemmar, kom nu med påhopp om vilken dålig kvinna jag är, som gått bakom ryggen på min man. Men helt ärligt, hade jag inte haft den första affären så kanske vi hade varit skilda idag. Vet inte om min man har haft någon affär och jag vill nog inte veta heller. Det enda jag vet är att vi älskar varandra och det räcker långt.

• Anonym
    Trust me skrev 2013-02-12 14:49:52 följande:
    Hur kan din man ändra beteende om du har en affär utan hans vetskap? Kan det vara så att du ändrade ditt beteende på något sätt. Låter rimligare för oss som inte tror på magi

Förmodligen är det som du säger, att jag ändrade mitt beteende eller/och utstrålning på något vis. Det konstiga var att min man alltid hade hypersexlust just samma dag som jag hade träffat mitt vänsterprassel (vi sågs ca en gång i månaden, hånglade en del men inget samlag). Här tror jag att naturen kanske kan spela en del spratt. Min man kände kanske att det varit/är en annan hanne i närheten och därmed blev han rädd om sin hona
Svar på tråden Vanligt att män inte vill??